iNas Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei! Jeg vil gjerne benytte anledningen til å invitere kvinner og jenter til å aktivt bruke forumet. Ta opp dine aktuelle problemstillinger og del synspunkter med resten av IT-Norge. Da snakkes vi! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Da må det først KOMME noen kvinner til forumet så de kan lese meldinga di Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ja, det er ikke akkurat mange av de her, så sjansen for at noen faktisk leser denne posten er jo minimal... men godt tiltak. Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 mener jeg så en kvinne her inne en gang. men ho ble jo kjeppjaga ut da.... hvor retferdig det va, pga benyttelse av "kvinne i nød" benevnelsen skal jeg ikke gi meg inn på og diskutere. Men jeg hadde også syntes det hadde vært fint hvis forumet kunne nå ut til flere kvinner, ikke bare for hjelp men også for bidrag. Jeg er sikker på at det sitter mange ho-kjønn der ute med mer kompetanse en snittet i forumet har. Bra tråd. Kanskje vi skulle starte en reklame/dugnad kampanje. ho-kjønn til Forum.hardware.no Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mange som diskuterer pc på kvinneguiden.no vet dere! IKKE spør hvordan jeg vet det :oops: Det er ufattelig mange hunkjønn som sitter forran maskinen, og det er helt sikkert en plass til dem også på forumet. Problemet er bare å vise dem vei... DrErling Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du er vel registrert der som "hornylisa", 22 år fra england med 36C pupper du da Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du er vel registrert der som "hornylisa", 22 år fra england med 36C pupper du da Nope, poster konsekvent med fullt navn der. Vel og merke som "gjest" og med mine kameraters navn, men hei? Jeg har nå hjulpet noen "over there" på kvinneguidens dataforum Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva skjedde med hun som skulle være med hos Overklokking.no?? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 *notérer ned: kh-vin-ne-gu-ai-de-n-dått-no* Det er bra kjøttmarked det da? I went to the abortion rally the other day - not because I'm against abortion, but what better place to pick up chicks? ...and you _know_ they're fucking. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 *notérer ned: kh-vin-ne-gu-ai-de-n-dått-no* Det er bra kjøttmarked det da? I went to the abortion rally the other day - not because I'm against abortion, but what better place to pick up chicks? ...and you _know_ they're fucking. Ler meg sidelengs bortover! LOL Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 OT, men Chris Rock er genial! Forøvrig er det jo temmelig dødfødt å reklamere for å få en målgruppe på forumet, på selve forumet... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 På www.dinbaby.com sine forum sider er det mange av det kvinnelige kjønn som babler. De har til og med et forum der som heter datapraten. Der blir det stillt mange rare spørsmål. kanskje en post eller to der hadde fått flere damer inn her. (grunnen til at jeg om dette er at jeg har unger, og lurer på ting som har med ungene å gjøre også) V Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 OT, men Chris Rock er genial! Forøvrig er det jo temmelig dødfødt å reklamere for å få en målgruppe på forumet, på selve forumet... Var vel det som var poenget mitt i første svaret på tråden Å reklamere for andre sine forum er ikke særlig populært noensteder. Her blir tråden stengt momentant (nesten da)..så spamming fører oss neppe noensteds. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Meningsløs tråd, og ikke minst feilpostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg