oOF Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Webb dømmer mye rart, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 TO cornere som vi burde hatt nå. Fucking Webb! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Fuck off Gerrard. Please. Unndskyld. ---------- Hvor høy er egentlig Sanogo? Ser litt klønene ut med ballen i bena. Crouch-style. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Webb fortjener et slag i trynet. Og Coutinho et slap. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Syns faktisk Liverpool har vært best. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Uvanlig svak førsteomgang av Sturridge. 1 Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Utrolig hvor mildt kommentatorer ser på korte til Gerrard. Han har bygd opp sin respekt, men reglene er lik for alle. Blir litt irritert slik som de omtalte episoden. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Da blir det Arsenal vs Everton i neste runde da. Visste vi skulle tape på bortebane. Endret 16. februar 2014 av Ally1987 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 He he, er så artig å se på så ensidig dømming Synes ikke det er så artigt. 2 ganger på 2 min. gir han fordel til til Liverpool rett utenfor 16meteren. Ikke mye fordel akkurat. Arsenal har funnet gamle takter og spiller på sitt styggeste. Rart at de ikke ligger aller høyest på den statistikken. (Premier league tiden.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 I mine øyne så styrer Liverpool kampen, mens arsneal hadde 8min av hissig spill(som førte til 1-0).Suarez ser ut som han jonzer etter å nette igjen og Coutinio og Sturridge har vært svake.Sterling har vært meget god derimot. Mest redd for karantener enn å tape kampen faktisk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Strengt tatt håper jeg vi taper, men kjipt er det uansett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Da blir det Arsenal vs Everton i neste runde da. Visste vi skulle tape på bortebane.Fotballkamper varer i 90 min. Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Betyr gule kort noko her ifht evt karantener i ligaen? Jamnt over svak dømming av Webb.Disse skal ikke ha noe å si for ligaen, så vidt jeg vet.. EDIT Sjekket nettopp, nei. Endret 16. februar 2014 av knuhuf Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Solid omgang. Forventet overhodet ikke å ligge over ved pause da jeg så lagoppstillingene. Flamini, Koscielny og Ox har vært veldig god. Ser også glimt av at Sanogo kan bli en svært god spiller i fremtiden. Forøvring svært deilig med en kamp med god dømming for en gangs skyld. Webb er definitivt den beste i England. Håper for guds skyld det ikke blir uavgjort. Endret 16. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 2-0 etter 5 min hadde vært en morsom start. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Sterling, nydelig. <3 Og, Monreal har flaks som fortsatt er på banen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Solid omgang. Forventet overhodet ikke å ligge over ved pause da jeg så lagoppstillingene. Flamini, Koscielny og Ox har vært veldig god. Ser også glimt av at Sanogo kan bli en svært god spiller i fremtiden. Forøvring svært deilig med en kamp med god dømming for en gangs skyld. Webb er definitivt den beste i England. Håper for guds skyld det ikke blir uavgjort. Ikke rart folk drar opp trolle-kortet når du framprovoserer det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Det er Coutinho, Daniel. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Solid omgang. Forventet overhodet ikke å ligge over ved pause da jeg så lagoppstillingene. Flamini, Koscielny og Ox har vært veldig god. Ser også glimt av at Sanogo kan bli en svært god spiller i fremtiden. Forøvring svært deilig med en kamp med god dømming for en gangs skyld. Webb er definitivt den beste i England. Håper for guds skyld det ikke blir uavgjort. Hvilken kamp ser du Webb dømme? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå