Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Liverpool (FA Cup)


atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he, er så artig å se på så ensidig dømming :)

 

Synes ikke det er så artigt. 2 ganger på 2 min. gir han fordel til til Liverpool rett utenfor 16meteren. Ikke mye fordel akkurat. Arsenal har funnet gamle takter og spiller på sitt styggeste. Rart at de ikke ligger aller høyest på den statistikken. (Premier league tiden.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I mine øyne så styrer Liverpool kampen, mens arsneal hadde 8min av hissig spill(som førte til 1-0).
Suarez ser ut som han jonzer etter å nette igjen og Coutinio og Sturridge har vært svake.
Sterling har vært meget god derimot.

 

Mest redd for karantener enn å tape kampen faktisk.

Lenke til kommentar

Solid omgang. Forventet overhodet ikke å ligge over ved pause da jeg så lagoppstillingene. Flamini, Koscielny og Ox har vært veldig god. Ser også glimt av at Sanogo kan bli en svært god spiller i fremtiden.

 

Forøvring svært deilig med en kamp med god dømming for en gangs skyld. Webb er definitivt den beste i England.

 

Håper for guds skyld det ikke blir uavgjort.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Solid omgang. Forventet overhodet ikke å ligge over ved pause da jeg så lagoppstillingene. Flamini, Koscielny og Ox har vært veldig god. Ser også glimt av at Sanogo kan bli en svært god spiller i fremtiden.

 

Forøvring svært deilig med en kamp med god dømming for en gangs skyld. Webb er definitivt den beste i England.

 

Håper for guds skyld det ikke blir uavgjort.

Ikke rart folk drar opp trolle-kortet når du framprovoserer det. :p

Lenke til kommentar

Solid omgang. Forventet overhodet ikke å ligge over ved pause da jeg så lagoppstillingene. Flamini, Koscielny og Ox har vært veldig god. Ser også glimt av at Sanogo kan bli en svært god spiller i fremtiden.

 

Forøvring svært deilig med en kamp med god dømming for en gangs skyld. Webb er definitivt den beste i England.

 

Håper for guds skyld det ikke blir uavgjort.

 

Hvilken kamp ser du Webb dømme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...