Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Liverpool (FA Cup)

atwater

Anbefalte innlegg

Blir sikkert en kjedelig kamp, med et passende 1-0 resultat i Arsenal sitt favør.

Håper nesten du får rett. Har lyst på fullt fokus på ligaen

Er 51-49% at jeg håper Liverpool vinner. Seier er bra, tap er veldig "so what". Det er kun en ting som teller for meg og det er å vinne i ligaen. 9p på de neste trevkampene og 3.plass er innen rekkevidde. Det er auto CL plass og myyyye bedre en å gå videre i FA cupen.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meldes at Yaya Sanogo starter. Hahaha...

Game over før vi har begynt. Hva er det Wenger tenker med/på?

Overraskende lite nervøs her. Satser på tidlig mål, og at Suarez ender måltørken sin(3 kamper, nå?).

2-0 til oss.

Vi har ikke scoret i første omgang på fryktelig lang tid.

Lenke til kommentar

Virker som at alle her er superinnstilt på at det enten blir revansje for Arsenal eller at Liverpool fortsatte der de slapp sist. Jeg tror derimot at det blir jevnt, og jeg tar æren av å være den første i tråden som tipper uavgjort og (dessverre) omkamp på Anfield. :fun: 1-1, Podolski & Suárez.

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

Virker som at alle her er superinnstilt på at det enten blir revansje for Arsenal eller at Liverpool fortsatte der de slapp sist. Jeg tror derimot at det blir jevnt, og jeg tar æren av å være den første i tråden som tipper uavgjort og (dessverre) omkamp på Anfield. :fun: 1-1, Podolski & Suárez.

Vi blir ikke brått sinnsykt mye bedre på en uke. Spesielt ikke når det ser ut til at vi stiller reservepreget. Dette blir nok enda en ydmykelse.

Lenke til kommentar

Flappy, Jenks og Monreal.... Herregud. Flamini og Arteta sammen på midten. Herregud.

Tragisk rett og slett. Tydelig at Wenger har 0 tro på seier. Igjen så tørr han ikke gjøre det siste lille for at vi skal ha mulighet til å hente hjem et trofee. Skulle nesten tro han får bonus for å ikke vinne noe.

Lenke til kommentar

Sanogo er spennende. Lite sannsynlig at han blir storscoreren vi trenger i tittelracet, men Wenger har åpenbart troen på ham. Håper han imponerer i dag. Jenkinson og Monreal på backene er jeg mindre begeistret for. Håper vi kommer til å ligge dypt og satse på kontringer. Mye fart offensivt og to defensive spillere på sentral midt kan nok tyde på at nettopp dette er planen til Wenger.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...