Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Liverpool (FA Cup)


atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Arsenal vinner jo alle de resterende kamper (Da inkluderer det kampene mot Liverpool på anfield og mot United)

så tror rett og slett ikke jeg gidder å se kampen engang.

Lenke til kommentar

Uten at jeg fikk sett Arsenal-United virker det som om Arsenal er inne i en dårlig form. Eller spilte United årets desidert beste kamp?

 

Det var ikke en dårlig kamp av Arsenal per se. Ingen av spillerne hadde en merkverdig dårlig kamp, kanskje utenom Giroud, men problemet med kampen var at den var dårlig taktisk utført med tanke på at vi hadde lite å gå på offensivt og at Wenger nektet å gjøre bytter, så Giroud kan ikke klandres alt for mye da det ikke ville vært lett for noen å være alenespiss i en slik kamp, men han bommet på noen sjanser som burde helt klart sitte. United så også ut til å være fornøyd med 1 poeng fra start av da de hele tiden lå langt bak, og mot slutten virket det også som Wenger var tilfreds med 1p. Begge lagene så ut som de hadde mer lyst til å ikke tape enn å vinne, og det blir det ikke bra fotballkamp av. Likevel var det langt bedre enn Liverpool kampen.

 

EDIT: United spilte også langt bedre enn de har gjort tidligere denne sesongen.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Håper vi slipper å møte dødaren Bendtner. Han mot Kolo og Martin, oh my, kan ble stygt. Håper SASAS+F får hvile. Sleng utpå Moses, Ibe, Texeira og Kelly, så kan de ordne opp og skaffe oss seier. Hadde vært positivt om Ibe og Texeira fikk starte en slik storkamp. Eventuelt spare Mignolet? Hadde ikke vært bra med skade på han, så kanskje Jones i denne kampen? Men på samme tid må man jo ha en liten sjanse til å kunne slå Arsenal, men hovedpoenget må være at denne kampen er mye mindre viktig enn fremtidige kamper. Brendan har noen viktige avgjørelser mtp denne kampen. Gleder meg uansett hvem som stiller.

 

tldr; Burde spare så mange av de faste elleve som mulig.

Lenke til kommentar

Cazorla er ute med sykdom, men Flamini er tilbake. Arteta, Giroud og Wilshere bør hviles. Vil gjerne se Chamberlain sentralt.

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Flamini - Chambo

Rosicky - Özil - Podolski

Bendtner

Vi vinner om vi klarer å holde nullen til pause.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brendan Rodgers på dagens pressekonferanse;

 

Om cupkampen mot Arsenal:

 

- Vi ønsker å vinne FA-cupen. Det er målet vårt. Vi har ingen midtukekamp etter cuprunden, så vi kan reise dit med vårt sterkeste mannskap.

 

- Det er annerledes for Arsenal, som har en svært viktig Champions League-kamp kommende uke.

 

- Vi har imidlertid ingen grunn til å hvile spillere.

 

- I cupene har jeg av og til forandret på laget for å hjelpe oss i ligaspillet. Når jeg har gjort for mange endringer på laget, har vi ikke vært gode nok til å avansere.

 

- Dette året ønsker vi å gjøre det bra i cupene derfor stiller vi med sterke lag i cupkampene.

 

= klar tale om toppet lag. Tipper vi ser 1-3 bytter. Mulig Agger, Allen og Jones inn.

 

 

Cazorla er ute med sykdom,

 

Flanagan også.
Kilde? Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Brendan Rodgers på dagens pressekonferanse;

 

Om cupkampen mot Arsenal:

 

- Vi ønsker å vinne FA-cupen. Det er målet vårt. Vi har ingen midtukekamp etter cuprunden, så vi kan reise dit med vårt sterkeste mannskap.

 

- Det er annerledes for Arsenal, som har en svært viktig Champions League-kamp kommende uke.

 

- Vi har imidlertid ingen grunn til å hvile spillere.

 

- I cupene har jeg av og til forandret på laget for å hjelpe oss i ligaspillet. Når jeg har gjort for mange endringer på laget, har vi ikke vært gode nok til å avansere.

 

- Dette året ønsker vi å gjøre det bra i cupene derfor stiller vi med sterke lag i cupkampene.

 

= klar tale om toppet lag. Tipper vi ser 1-3 bytter. Mulig Agger, Allen og Jones inn.

 

 

Cazorla er ute med sykdom,

Flanagan også.
Kilde?

 

 

Har du ikke hørt om www.liverpool.no?

 

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=40398&zone=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...