Colin. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Oi oi, så ufortjent så ufortjent. Webb burde bli degradert for å ikke dømme straffe nr. 2... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Håper Everton voldtar Arsenal på Goodison. Kampen spilles på Emirates! 1 Lenke til kommentar
3ises Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Liverpool hadde ikke en sjanse. Fullt fortjent seier. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Fantastisk!!! Vi er rimelige heldige da Liverpool burde hatt straffespark, men nå skal det sies at Howard Webb var håpløs begge veier(heldigvis dårligere mot Liverpool) . Vi hadde en situasjon hvor vi skulle hatt straffespark, og Gerrard skulle vært sendt av. Overhodet ikke bare oss som var heldige. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hadde dere fått en spiller utvist etter ca 5 minutter som dere burde ha hatt, så hadde nok den situasjonen aldri oppstått 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Håper Everton voldtar Arsenal på Goodison. Kampen spilles på Emirates! Ok, my bad. På Emirates, da. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hadde dere fått en spiller utvist etter ca 5 minutter som dere burde ha hatt, så hadde nok den situasjonen aldri oppstått Webb var dårlige begge veier, kanskje hakket dårligere deres vei, men uansett er vi alltid uheldige med dommere så det er helt greit at vi kan være den som er mest heldig for en gangs skyld. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Liverpool hadde ikke en sjanse. Fullt fortjent seier. Tihi Lenke til kommentar
3ises Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Håper Everton voldtar Arsenal på Goodison. Kampen spilles på Emirates! Ok, my bad. På Emirates, da. Deilig å se hvor bitre dere er. HAHA, heier på Everton faktisk. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Liverpool hadde ikke en sjanse. Fullt fortjent seier. Tihi Hehe, ikke bit. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Liverpool supporterne bitre over at vi stoppet Suarez nok en gang? Endret 16. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
sector Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Gratulerer til Arsenal, håper dere slår Everton. Dette betyr at Liverpool KUN har serien å konsentrere seg om. Som igjen betyr at topp 4 er et absolutt krav, men at enda høyere bør kunne bli fasit når vi kommer litt ut i mai mnd. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Håper Everton voldtar Arsenal på Goodison. Kampen spilles på Emirates! Ok, my bad. På Emirates, da. Deilig å se hvor bitre dere er. HAHA, heier på Everton faktisk. Jeg er ikke bitter. Vil bare at Arsenal skal forsette med pokaltørken sin, for det er morsomt 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Håper Everton voldtar Arsenal på Goodison.Kampen spilles på Emirates! Ok, my bad. På Emirates, da. Deilig å se hvor bitre dere er. HAHA, heier på Everton faktisk. Har da ikke sagt at jeg heier på Everton! Jeg håper Everton blir overkjørt på Emirates Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Dette føles jævlig. Hadde det vært fair dømt så hadde det vært greit, menvi blir snytt for to straffer og får flere latterlige kort og frispark imot. Webb er den mest overvurderte dommeren i verden. Tør aldri å gjøre en viktig avgjørelse. Dømmingen gikk ikke i bare Arsenals favør...Arsenal har den værste dommerstatistikken i PL forresten... Men ja, mye som gikk galt for Webb idag og kampen kunne hatt en helt annen gang om avgjørelsene var riktig. Fair enough, lettere for meg å se hva som går imot mitt lag. Han bomma ca likt på de store avgjørelsene på hver side, men de små tingene, som frispark og cornere, det gikk kun en vei. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg er ikke bitter. Vil bare at Arsenal skal forsette med pokaltørken sin, for det er morsomt Enda morsommere om dere kunne kopiert ligacup triumfen og påfølgende ligaplassering fra et par sesonger tilbake, men men. Kanskje neste år? 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Liverpool supporterne bitre over at vi stoppet Suarez nok en gang? Nja, å felle han innenfor 16-meteren to ganger er vel ikke en vellykket måte å stanse han på. Men synd at han ikke puttet i dag, han hadde flere gode sjanser. 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Jeg er ikke bitter. Vil bare at Arsenal skal forsette med pokaltørken sin, for det er morsomt Enda morsommere om dere kunne kopiert ligacup triumfen og påfølgende ligaplassering fra et par sesonger tilbake, men men. Kanskje neste år? Oh ekstremt sick burn osv... Prøv på ny. Endret 16. februar 2014 av Ally1987 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Man må sette sjansene sine og det gjorde ikke Liverpool i kveld. Da får man bare tåle at det ble tap. I det minste en veldig mye bedre kamp enn forrige gang Liverpool var på Emirates. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg er ikke bitter. Vil bare at Arsenal skal forsette med pokaltørken sin, for det er morsomt Enda morsommere om dere kunne kopiert ligacup triumfen og påfølgende ligaplassering fra et par sesonger tilbake, men men. Kanskje neste år? Oh ekstremt sick burn osv... Prøv på ny. Jeg synes det var en god burn. Han har full kontroll på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå