.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Da blir det Arsenal vs Everton i neste runde da. Visste vi skulle tape på bortebane.Fotballkamper varer i 90 min. Denne kampen er allerede tapt. Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 2-0 etter 5 min hadde vært en morsom start. Da hadde TV'en vært av resten av kampen og jeg hadde isolert meg resten av uka Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Webb har vært nøytral. Han har dømt riktig begge veier. Noen corner dømminger som kan diskuteres, men ellers svært god. Det pleier han også å være. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Forøvring svært deilig med en kamp med god dømming for en gangs skyld. 5 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Nå pleier vel ikke tilhengere av forskjellige klubber å være enig i dommerens prestasjon heller Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Dette her må jeg si er særdeles overraskende, men samtidig særdeles ufortjent. Om vi fortsetter tendensen vi har hatt med at vi spiller bedre i andre omgang så kan vi faktisk gå videre her. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Webb har da ikke vært jevnt god, han har dømt jevnt dårlig. Nydlig fotparade av Fabianski, forøvrig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Så utrolig lett for dem. Svakt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvorfor er det ingen som dekker Podolski? Håpløst. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Lukas!!!! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 JAAAAAAAAAAAAA!!!!! FOR ET SPILLLL!!"! NYDELIG PASNING AV OZIL. OX ER FANTASTISK. HEEEERLIG AVSLUTNING!! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Nå pleier vel ikke tilhengere av forskjellige klubber å være enig i dommerens prestasjon heller Sant nok. Er enig i at han er Englands beste dommer dog. Men når man ikke gir direkte rødt kort for en grisetakling som kunne knekt ankelen på en spiller så har man ikke en god dag på jobb 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Dårlig av Flanalahm å ikke følge Podolski der. Ballon d'Or henger i en tynn tråd nå.. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Uff da. Dette går nok ikke veien nei. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Ut med tre spillere, innpå med tre som trenger kamptrening. Flytt fokus over på serien som er viktig (Dessuten unner jeg Wenger sjansen til å vinne noe igjen, han får alt for mye pepper for å ha den mest veldrevne klubben i Europa.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå