Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ekle tanker. Fornuften rår. Ganske ekkelt.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg har fått mer ekkel tankegang om at ingenting jeg sier eller gjør er på rett måte. Selv dette jeg skriver her. Jeg leter etter symptomer og hodesykdommer og jeg skader meg for å prøve å få epilepsi. Jeg liker å droppe jobben, og være i leiligheten min å tenke på disse tankene. Hva er dette? I tillegg elsker jeg å prøve å drikke meg bevisstløs.

Anonymous poster hash: 62b0b...ced

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ingenting jeg skriver vil hjelpe. Men, en dag, så er det kanskje bra igjen.

Selv er jeg veldig opp og ned, men ting bruker å ordne seg, om enn for jævlige korte perioder.

Vurderte å bare sykemelde meg i dag, men droppet det, og jeg ble i godt humør i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tror ingenting jeg skriver vil hjelpe. Men, en dag, så er det kanskje bra igjen.

Selv er jeg veldig opp og ned, men ting bruker å ordne seg, om enn for jævlige korte perioder.

Vurderte å bare sykemelde meg i dag, men droppet det, og jeg ble i godt humør i løpet av dagen.

Der fikk du en meget viktig personlig "innsikt" - sånn er det med alle mentale tilstander. Så lenge man husker at slike ting oppstår uten at en kan gjøre noe med det, og at de forsvinner av seg selv etter en stund, er det man skal si til seg selv. Og jo mindre man bryr seg om den "prosessen", jo fortere forsvinner det som er bedrøvelig. Man trenger ikke gjøre en eneste ting, bare la tankene drive som skyer på himmelen, og over skyene, vet man jo at himmelen bestandig er like blå og fin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...