AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg har fått mer ekkel tankegang om at ingenting jeg sier eller gjør er på rett måte. Selv dette jeg skriver her. Jeg leter etter symptomer og hodesykdommer og jeg skader meg for å prøve å få epilepsi. Jeg liker å droppe jobben, og være i leiligheten min å tenke på disse tankene. Hva er dette? I tillegg elsker jeg å prøve å drikke meg bevisstløs. Anonymous poster hash: 62b0b...ced Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Bestill time hos legen din, og vær ærlig angående det som plager deg Ikke drikk - det gjør det bare sinnsykt mye verre Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Tror ingenting jeg skriver vil hjelpe. Men, en dag, så er det kanskje bra igjen. Selv er jeg veldig opp og ned, men ting bruker å ordne seg, om enn for jævlige korte perioder. Vurderte å bare sykemelde meg i dag, men droppet det, og jeg ble i godt humør i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Tror ingenting jeg skriver vil hjelpe. Men, en dag, så er det kanskje bra igjen. Selv er jeg veldig opp og ned, men ting bruker å ordne seg, om enn for jævlige korte perioder. Vurderte å bare sykemelde meg i dag, men droppet det, og jeg ble i godt humør i løpet av dagen. Der fikk du en meget viktig personlig "innsikt" - sånn er det med alle mentale tilstander. Så lenge man husker at slike ting oppstår uten at en kan gjøre noe med det, og at de forsvinner av seg selv etter en stund, er det man skal si til seg selv. Og jo mindre man bryr seg om den "prosessen", jo fortere forsvinner det som er bedrøvelig. Man trenger ikke gjøre en eneste ting, bare la tankene drive som skyer på himmelen, og over skyene, vet man jo at himmelen bestandig er like blå og fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå