V. Haugen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Mobbeofferet som har Aspergers syndrom får snart en gledelig overraskelse.1,6 millioner gratulerer 11-åring på Facebook Lenke til kommentar
code Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Da moren hans, Jennifer Cunningham, lurte på om han ønsket seg et bursdagsselskap, svarte han: "Hva er poenget? Jeg har jo ingen venner?". Gjør vondt å lese dette faktisk. Håper han får en god bursdag. 7 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Prøv å søke opp denne siden i selve facebook. Ingen av sidene jeg fikk opp som treff er den offisielle. Man kan begynne å lure på hva det er som feiler folk om de lager duplikater av denne typen nettsider. (Eller er det bare jeg som ikke forstår hvordan FB skal fungere? :s) Lenke til kommentar
mungo Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Det ligger link til Facebook-siden nederst i artikkelen under Kilder. https://www.facebook.com/Coliniseleven Lenke til kommentar
ryback Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Unger kan være jævlige. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Spørsmålet er vel, hvor mye betyr egentlig en gratulasjon fra randoms som ikke kjenner deg? Prøv å søke opp denne siden i selve facebook. Ingen av sidene jeg fikk opp som treff er den offisielle. Man kan begynne å lure på hva det er som feiler folk om de lager duplikater av denne typen nettsider. (Eller er det bare jeg som ikke forstår hvordan FB skal fungere? :s) Facebooksider med mange likes kan selgers for penger, kynisk, men slik er det. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Oppå det Evelen sier så tipper jeg mange likes kommer fra slike: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg