Gå til innhold

Noen som har vært idrettsassistent i forsvaret?

Rezaldo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke personlig vært det, men har flere kamerater som ble det.

Det varierer stort fra hvilken base man er lokalisert på.

Er man på rekrutt baser har man mange oppgaver som går ut på å støtte opp under idretts arrangement, gymtimer og fysiske tester. Ved siden av å være på treningssenteret.

På mere vanlige baser har de mere fri turnus og vakter hvor de som regel befinner seg på treningssenter og ofte arrangerer morgen fyfo.

Noen baser har badebasseng, da har man mulighet for å ta livredningskurs for å være badevakt.

Fleste av mine kamerater hadde det veldig enkelt. F.esk kl. 8-16, sitte i resepsjonen eller gå rundt som veileder inne på treningssenteret. Fri resten av dagen. Morgen fyfo som skulle arrangeres noen ganger i mnd. og være tidtaker noen ganger på fysiske tester igjennom halvåret.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke personlig vært det, men har flere kamerater som ble det.

Det varierer stort fra hvilken base man er lokalisert på.

Er man på rekrutt baser har man mange oppgaver som går ut på å støtte opp under idretts arrangement, gymtimer og fysiske tester. Ved siden av å være på treningssenteret.

På mere vanlige baser har de mere fri turnus og vakter hvor de som regel befinner seg på treningssenter og ofte arrangerer morgen fyfo.

Noen baser har badebasseng, da har man mulighet for å ta livredningskurs for å være badevakt.

Fleste av mine kamerater hadde det veldig enkelt. F.esk kl. 8-16, sitte i resepsjonen eller gå rundt som veileder inne på treningssenteret. Fri resten av dagen. Morgen fyfo som skulle arrangeres noen ganger i mnd. og være tidtaker noen ganger på fysiske tester igjennom halvåret.

jeg har veldig lyst til å bli idrettsassistent på Haakonsvern i Bergen. der har de basseng men må jeg ha tatt redningskurs da? eller vil jeg få dette automatisk når jeg blir plassert der? når du sier fra 8-16 og har fri resten av dagen, kan man fritt forlate basen da om man vil så lenge man er ferdig opplagt til dagen etter? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...