BirgerCaC Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Uansett så må jeg si at jeg er skuffet over bjørgen i dag. Lurer litt på hva som skjedde, men jeg tenker at hun ikke kan være i dårlig form i og med at hun har prestert tidligere i OL. Flaut å gi seieren til en som har brudd i foten, men Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Den foten kan ikke ha hemmet Kowalczyk i særlig grad i dag. Fint for Johaug å ta en bronse, fortjent det. Synd det er bare 10 km. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Knewt, det heter Finner, ellers flott tråd Lurer på om Marit sliter med høyden til tross for at hun har vunnet gull allerede, hun sier jo selv hun hadde gode ski. Kanskje temperaturen også. Kjekt med Bronse til Johaug da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Oi Gikk litt fort kanskje..... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Den foten kan ikke ha hemmet Kowalczyk i særlig grad i dag. Fint for Johaug å ta en bronse, fortjent det. Synd det er bare 10 km. Var det ikke sånn at hun bare la ut et bilde av en ødelagt fot? Sa vel ikke noe direkte at det var hennes. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg mistenker at den foten mer eller mindre bare er en sikkerhetsløsning silk at hun kan skylde på noe dersom det går dårlig. Som Johaug sa; du verken løper, trener eller går skirenn med brukket fot. Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Mange nasjoner ville ha vært overlykkelige med en bronse. Men for et land som på forhånd forventet å tapetsere pallen, er det en gedigen nedtur. En enkelt slik nedtur er OK. Men i dette OL nedtur i altfor mange øvelser! Men N har i alle fall rekorden i antall investerte kroner per medalje. Endret 13. februar 2014 av doro8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå