Albert Andersson Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Gråspurv ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Nydelig bilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Nydelig bilde Hei, Torhild. Tusen takk ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Her synes jeg du traff bra av den herlige "luftens lasaron", hardhausene...fin skarphet i øynene, og som du nevner, et tankefullt utrykk. Bakgrunnsfargen kledde bildet synes jeg. mvh Ulv Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Her synes jeg du traff bra av den herlige "luftens lasaron", hardhausene...fin skarphet i øynene, og som du nevner, et tankefullt utrykk. Bakgrunnsfargen kledde bildet synes jeg. mvh Ulv Hei, Ulv. Tusen takk for hyggelig kommentar ! "Luftens lasaron", - det uttrykket hadde jeg glemt, - takk for påminnelsen Bildet var noe mørkt, og den opprinnelig grønngule bakgrunnen fikk denne fargen da bildet ble gjort noe lysere. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hei Albert. Godt komponert bilde av gråspurven med god skarphet. Artig uttrykk på den lille krabaten Arvid. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Hei Albert. Godt komponert bilde av gråspurven med god skarphet. Artig uttrykk på den lille krabaten Arvid. Hei, Nutini. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Kæmpefin gråspurv Albert. Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Nydelig Albert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Kæmpefin gråspurv Albert. Med hilsen Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Nydelig Albert! Hilsen Tove Hei; Ovidia2. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Et bra foto av Gråspurven Anders. Søtt uttrykk når den heller hodet på den måten Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Et bra foto av Gråspurven Anders. Søtt uttrykk når den heller hodet på den måten Hei, Fotopoulsen. Tusen takk for koselig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg