eUnaas Skrevet 13. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg la merke til en sak jeg aldri tidligere har sett før da jeg var innom Rema1000 i dag. Jeg antar noen her vet hva det er? Jeg ser en nettverkskabel gå inn i enheten, samt noe som ser ut som led dioder utenfor en sil som kan være en type dusj? Nettverksstyrt UV-dusj? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2014 Hvis nettverkskabelen er plugget i selve enheten, så setter jeg en 10 kroning på Power Over Ethernet LED Lampe. Stor reflektor i midten (blanke delen) som dirigerer lyset. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Det er en sender i systemet som styrer de digitale prisskiltene på hyllekanten. Ved hjelp av prisskiltene kan butikk-eieren bestemme prisprofilen på varene fra time til time hele uka. Strekkodene og kassa følger med. Du må ikke tro at Cola flaska har samme pris hele dagen. Den er betydelig dyrere idet skolen slutter, og rett før stengetid !! Endret 13. februar 2014 av sveinsel 2 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2014 Haha, fiffig! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Haha, fiffig! Gå en tur på Rema 1000 eller annen butikk med digitale priser på hyllekanten og se da. Endret 13. februar 2014 av sveinsel Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2014 Utrolig smart! Vil anta den kan gjøre store inntjeningen til tross for jeg misstenker en "stygg" prislapp I teorien burde det være mulig å "hacke" seg til særdeles gode priser om man har med laptopp i handlekurven? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2014 Haha, fiffig! Gå en tur på Rema 1000 eller annen butikk med digitale priser på hyllekanten og se da. Hø? Hva tror du jeg mente? Fiffig = Finurlig, artig, snodig.. Da må du nok koble deg til den nettverkskabelen i taket og gå inn i systemet for å hacke noe. Den IR greia oppdaterer bare en "dum" elektrisk prislapp på hyllekanten. Kan vel kanskje klare å krangle seg til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå