Tmz Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Finnes det noen lettvinn måte og koble stasjonær pc til tv på ( ikke smart tv)? Pcen er for langt unna til å bruke kabel.. Har ps3 så kan bruke sånn multimedia sak men synes det er så tungvindt.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hvor langt unna? bruker selv en 10 meter lang HDMI kabel uten problemer. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg har også en 10 meter hdmi-kabel. Kjøpte billig på Ebay, i stedet for å betale hundrevis av kroner i Norge. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Har selv letter etter slike løstninger, og har funnet denne.(<- clickie) Har ikke prøvd den, men en bekjent har prøvd og forteller at det funker gull Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Er det bare meg eller blir bildekvaliteten fra PC-en til TV-skjermen dårligere enn til PC-skjermen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Om du bruker VGA så kan det bli dårligere bilde ja. Bruker du HDMI og du fortsatt synes det ser dårligere ut, kan du gå på innstillingene på tv'en å slå av alle funksjoner du ikke skjønner hva betyr (clear motion rate, smother 2000, doble flipflop dorro osv) å se om det blir bedre. Noen tv'en har en "game mode" man kan slå på, som slår av alle disse merkelige tingene. Du vil straks merke at responstiden blir veesentlig bedre. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Ok, da skal jeg prøve det. Brukte forresten HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå