Skyggefal Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg er på utkikk etter det perfekte tastaturet for meg... Det må ha blått lys for å passe til mitt tema. Og det må ikke bråke alt for mye. Ikke så mye jeg ber om, men vil ha et tastatur som holder en stund med god kvalitet. Koste hva det koste vil... Jeg bruker heller en del penger på det rette tastaturet enn å bytte hvert halvår pga taster som detter av eller lys som slukker. Har til nå kun hatt "vanlige" tastatur, altså ikke mekaniske. Derfor er jeg litt skeptisk til de som bråker veldig hver gang jeg trykker på en tast. Skulle gjerne hatt det, men det er lytt her hvor jeg bor så noen vil klage.. Så er det noen her som har noen råd til hva som kan være det perfekte tastaturet for meg? Jeg ser også etter en ny pc mus... Har R.A.T 7 og var fornøyd med den i ca. 2 mnd før den sluttet å virke. Av og til slutter den å respondere og jeg må vente noen sekunder før den virker igjen. Er ikke trådløs så er ikke noe problem der. Trenger en mus som er god til gaming, vil helst ikke ha enda en R.A.T så lenge de ikke har forbedret kvaliteten.. Tusen takk for alle svar på forhånd! Lenke til kommentar
y tho Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Logitech MX518, desverre selges ikke denne mer. Hatt den siden 2005 og funker fortsatt. Vært med på flere flyttelass og funker fortsatt. Ville klagd på R.A.T 7en du har kjøpt, 2 måneder er ingenting for en mus til den prisen. Har ikke noe anbefalinger til "lydløst" tastatur ettersom jeg ikke har et som er stille selv. Endret 12. februar 2014 av ImBrakkie Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Tastatur: Jeg holdt på å foreslå Qpad MK-80 MX brown, helt til jeg leste punktet "lys som slukker"...så da blir det Ducky Shine istedet: http://www.maxfps.no/ducky Det er så mange forskjellige farge-og taste-varianter fra Ducky at jeg tenkte du burde kikke på utvalget selv istedet for at jeg direktelinker til noe du kanskje ikke liker. Jeg vil dog anbefale et med MX brown, evt. MX red, da de er stillere (men MX red er ikke særlig gode å skrive med). Mus: Her ville jeg faktisk foreslå Razer Deathadder (aller helst Razer Diamondback, men den modellen er utgått for lengst - jeg likte den så godt at jeg kjøpte 5 av dem - og 4 ligger fortsatt i eskene sine ). Jeg kan ikke kommentere kvaliteten på 2013-versjonen av Deathadder, men den forrige var herlig å bruke fra et ergonomisk standpunkt. Og mht. kvalitet så måtte jeg skrote en, men det var pga. brukerfeil (ikke spør!), og den nye er brukt daglig siden 07-2012. Endret 12. februar 2014 av PaladinNO Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Mus kan jeg trygt anbefale Logitech G400, hatt min i flere år og er svært god. Også billig, holdbar og bra sensor i den. Tastatur er jeg litt mer usikker, har hørt mye bra om Ducky Shine 2 eller 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå