Emancipate Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg trenger en ny komfyr. Denne billigkomfyren fra LOGIK ser jo helt grei ut, men det står at ovnen har 4 funksjoner og på bildet har den bare 5 knapper. 1 til hver av stekeplatene, og en til ovnen. Men normalt har man jo en til å stille funksjonen i ovnen og en til temperaturen. Hva skjer? "Ovnen rommer 62 liter og du kan velge mellom 4 stekefunksjoner, inkludert tradisjonell over-/undervarme." http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/komfyr/LFC60W13N/logik-komfyr-lfc60w13n Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Kjenner ikke denne typen, men tipper det er gjort som på mange andre billigmodeller... Alt på en bryter ved å kun kunne velge temperatur på over- og undervarme. Grill er et eget trinn på max temperatur. Og tipper at det er to separate trinn (sansynligvis med redusert effekt) for bare overvarme og bare undervarme. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ut fra bildet ser det ut som om det mangler grader/effekt og alle innstillinger på ovnen. Er kanskje greit å stikke på elkjøp en tur og faktisk se på den? Det virker rart om det tilsynelatende kun er av og på, evt. ukjent effekt når man vrir... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg tror du har rett, Mr D. Jeg må ha en bedre en enn denne. Jeg får ikke sett på den fordi de bare har den på obskure butikker. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Har du vurdert å se etter brukt? Kjøpte min brukt og den fungerer kjempe bra. Vært trofast i over 2 år og er like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå