Centrux Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hei.Jeg har currently en Iphone 5 som er i ganske dårlig stand, og jeg har litt lyst å kjøpe meg en 5S.Jeg har et abonnement hos Telenor til 250kr / mnd og har binding fram til mai i år. Kan jeg kjøpe en Iphone 5S uten å få ytterlige 12 mnd med binding? I så fall, hvor? Snakka med Telenor tidligere og de sa at de ikke solgte Iphone 5S uten bindingstid. Lenke til kommentar
ElkjopChristian Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hei. Jeg har currently en Iphone 5 som er i ganske dårlig stand, og jeg har litt lyst å kjøpe meg en 5S. Jeg har et abonnement hos Telenor til 250kr / mnd og har binding fram til mai i år. Kan jeg kjøpe en Iphone 5S uten å få ytterlige 12 mnd med binding? I så fall, hvor? Snakka med Telenor tidligere og de sa at de ikke solgte Iphone 5S uten bindingstid. Heisann Centrux I fare for å drive egenreklame kan jeg informere om at på nettsiden vår ( www.elkjop.no ) kan du fra denne uken av kjøpe iPhone 5S uten bindingstid eller operatørlås. Christian Elkjøp Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Telefoner du kjøper på apple.no er også uten operatørlås og binding. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Humac og NetCom selger også uten binding. (Butikk) Edit: spaceworld også 5899 er vel prisen i butikk stort sett Endret 12. februar 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Hei. Jeg har currently en Iphone 5 som er i ganske dårlig stand, og jeg har litt lyst å kjøpe meg en 5S. Jeg har et abonnement hos Telenor til 250kr / mnd og har binding fram til mai i år. Kan jeg kjøpe en Iphone 5S uten å få ytterlige 12 mnd med binding? I så fall, hvor? Snakka med Telenor tidligere og de sa at de ikke solgte Iphone 5S uten bindingstid. Heisann Centrux I fare for å drive egenreklame kan jeg informere om at på nettsiden vår ( www.elkjop.no ) kan du fra denne uken av kjøpe iPhone 5S uten bindingstid eller operatørlås. Christian Elkjøp Norge Hei, Christian, kan jeg kjøpe uten binding på nærmeste elkjøp butikk eller må jeg bestille fra nettet? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Mener mpx.no har tilbud på den, men kun i dag http://www.mpx.no/apple-iphone-5s-16-gb-space-grey/799772 Endret 12. februar 2014 av MobilNerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå