TaffelVaffel Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Den ultimate avstemningen, hvor vi endelig får svar på spørsmålet: "Liker nordmenn oral eller anal best?" Endret 12. februar 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Mener du som mottaker eller "giver"? Edit: Jeg redigerte forresten avstemningen slik at den ikke er offentlig. Er sikkert mange som vil svare på dette uten å bli identifisert og er ingen grunn til at den skal være offentlig. Endret 12. februar 2014 av L4r5 5 Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Begge to selvfølgelig. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Best å motta oralt uten tvil. Dama kan gjøre mye spennende med tungen/leppene/tennene. Variere på tempo, om det skal være røft eller sensuelt osv. Leke med ballene o.l. Dessuten er det mye mer "personlig" på en måte. Kan også gjøre det hvor som helst. I bilen, jobben, i skifterom på butikker...ja er bare å la fantasien kjøre! Mens analt er bare analt liksom. Endret 13. februar 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Foretrekker fitta jeg da. Kun prøvd anal sex 2 ganger å syntes ikke det var noe spessielt egentlig. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Skjønner ikke dere gutter maser om analsex hele tiden fordi det visstnok skal være så trangt og digg, også når dere først har fått prøvd det så er dere helt "meh, fitta er best" . 3 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har aldri prøvd brunauga sjølv, og eg føler ikkje heilt behovet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Skjønner ikke dere gutter maser om analsex hele tiden fordi det visstnok skal være så trangt og digg, også når dere først har fått prøvd det så er dere helt "meh, fitta er best" . Fitta har flere muskler. Er trangt å komme inn i toeren, men når man er der er det ikke nok friksjon. De gangene jeg har prøvd anal sex så har ikke jeg klart å komme pga mangel på friksjon rett og slett. Anal sex er nok mere en ting man bare har lyst til å prøve, men man finner fort ut at fitta er best Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har aldri prøvd brunauga sjølv, og eg føler ikkje heilt behovet. Hollywood Babbe-On lytter eller!?! Lenke til kommentar
hartbeat32 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Oral ! Jeg elsker å gi oral,mye og leeeenge av gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg