Akse Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Men CM9 med fire elementer deriblant en gul mellomtone er?! Nå har vel BW en generelt høyere WAF enn Sonus Faber da, selv om jeg personlig foretrekker utseende til SF. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Men CM9 med fire elementer deriblant en gul mellomtone er?! Nå har vel BW en generelt høyere WAF enn Sonus Faber da, selv om jeg personlig foretrekker utseende til SF. Må si meg enig med deg, men det har nok litt med volumet på kabinettene å gjøre vil jeg tro. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 BW har et mye mer diskré design enn SF som stikker seg mer ut. Det er nok det som er greia. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Hegel H200. Den holder vel til CM9? Ser Soundgarden kjører tilbud på denne nå.. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hegel H200. Den holder vel til CM9? Ser Soundgarden kjører tilbud på denne nå.. Skal ikke være noen problem der nei. Om det er en god match har jeg derimot ingen anelse om. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Endte til slutt opp på B&W 683 S2. Likte faktisk de bedre en CM serien. Billigere ble det også. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Endte til slutt opp på B&W 683 S2. Likte faktisk de bedre en CM serien. Billigere ble det også. Veldig spenstige og morsomme høyttalere. Høy morofaktor, også ser de veldig bra ut. Gratulerer. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Takk, må desverre vente en uke før eg får lov å ta de med meg hjem. Endret 22. februar 2014 av Kleivis Lenke til kommentar
Pop Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Gratulerer. Håper du kommer med en tilbakemelding etter litt lytting. Er dessuten overbevist om at du får mer utav dem med en bedre forsterker enn surround-yamahaen din. 89db følsomhet krever en del for å få max ut av dem. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Ja, i butikken var de koblet til en NAD C375BEE. Det funket bra for meg så eg vurderer NAD C275BEE. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 375 er vel NADs største integrerte? Har du pre-out på Yamahaen, kan du gå for effekttrinn på neste oppgradering. Er lett å få bra pris på dem brukt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Hentet høyttalerene igår og forsteintrykket er veldig bra. De spiller mye mer musikalsk og har generelt en mer behagelig lyd enn RF82. Har ikke sett film med de enda, men de gjør nok en bra jobb der også. Synes og at receiveren klarer seg overraskende bra, så eg føler ikke at eg MÅ kjøpe mer effekt med en gang. Uansett blir det nok en oppgradering der også etterhvert. 2 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Til info så har Soundgarden 50% tilbud på Rotel RB 1572 så nå har eg bestilt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå