Velosiraptor7 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg vil gjerne være lengst mulig på festen på lørdag, uten å måtte bli hentet før klokka 23. Er da en flaske musserende vin på 13 prosent nokk, eller kan jeg ha meg noen geleshots også? Geleshotsene tror jeg er 60% sprit i sån som sist. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ta heller en Martini, shaken, not stirred. Da går nok alt bra og du blir ikke hentet før 23-24... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Avhengig av hvor mye du tåler, hvor fort du drikker så holder en sixpack med 0,5 pils godt, eller som du sier en flaske vin. Hvis målet ditt er å bli dritings innen du blir (kanskje) hentet, så klarer du det. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Ok. Jeg tåler ikke så mye alkohol og jeg veier nesten 80 kilo og er ca 179 høy og er ikke muskuløs. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 På dritingskalkulatoren på billigfyll nettsiden står det at for å få 2,5 i promille må jeg drikke en og en halv flaske vin 13,5 prosent. Det såg jeg ikke før nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det er uansett en meningsløs tabell, fordi det er helt individuellt for hvert menneske hvor mye de "tåler". Kroppsvekt, kjønn, leverfunksjon og masse andre faktorer virker inn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå