ligebli Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei trenger noe hjelp til å finne et program til å redusere størrelsen på divx og xvid filene mine. Det dreier seg om ca 20 - 50 mb pr fil så jeg kan få det inn på en cd rom. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Se www.doom9.org og www.divx-digest.com Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg bruker Easy Video Splitter. Den er utroli enkel å bruke. Veldig fin til å kutte vekk intro og rulletext på filmer for å tilpasse de til 700MB plater. Den kan også splitte filmer automatisk. Enten i klipp på så og så mange MB, et vist antal klipp eller et vist antal sekunder per klipp. Denne kan jeg anbefale.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva i alle dager fikk deg til å poste denne i Programmering > PHP? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg må virkelig spørre hvordan du klarte å få dette innlegget inn i Programmering -> PHP... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg