moby_duck Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Hei, jeg skal på kino med ei jente på fredag. Vi har nettopp møtt hverandre, og det er mer en liten bli kjent greie enn en date, men vil allikevel ikke se ut helt som en slabbedask. Hvor mye innsats putter man i bekledningen? Holder det med et par rene jeans, en småkul skjorte og et eller annet utenpå? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Skjorte med trykknapper og ikke sånn man får i øyet om den plutselig befinner seg revet av. Man skal være seg selv, en jeans som ikke er hullete og en passende skjorte er ikke feil det. Stille opp i dress med slips kommer til å føles awkward Endret 12. februar 2014 av War Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Kle deg i din stil, er ikke verre. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Hva med blazer? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Tror det blir litt voldsomt med blazer, hvor gamle er dere? Og skal dere noe etter kinoen? Date på kino funker dårlig hvis dere skal bli kjent, får jo ikke snakket så mye sammen.. 2 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Har ikke planlagt noe mer enn kino i utgangspunktet, men kan hende vi blir litt lenger. Er 19. Og okay, ingen blazer. Finner sikkert noe kult å ha på, går fint. Endret 12. februar 2014 av moby_duck Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Ta på deg et par cleane jeans, blå button down-skjorte og en pen genser over. 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Ta på deg et par cleane jeans, blå button down-skjorte og en pen genser over. Veldig konkret. Jeg syns nå det er litt rart å kle seg sånn om det er noe han i utgangspunktet aldri gjør ellers. Mitt tips; Kjør din egen stil, selvfølgelig noe mer pyntet enn vanlig. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Ikke gå som en hipphoppar med rävheng i boksa og hoodie. Skjorte med vgenser og jeans er passende til en date. Vgenser kan droppes om det er varmt eller byttes ut med jakke, blazer er unödvendig. Eller om du liker blazer så er det greit. Endret 12. februar 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
katthsen Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) En casual skjorte og sort jeans funker alltid! Endret 14. februar 2014 av katthsen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 Går i skinnjakke, jeans med noe kjetting eller patch osv, Vtshorte i svart litt stramm eller store Slayer tshorter eller fra andre band.Har alltid funket for meg, går alltid sånn og sånn er min stil. (Går i dress osv ved andre anledninger, men ikke ellers)Hvorfor bry seg så mye om utsende osv?! Vær deg selv og kjør din stil, det blir mest naturlig og mann føler seg selv mere bequem med situasjonen og er mere avslappet osv Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 En casual skjorte og sort jeans funker alltid! Nei. 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 En casual skjorte og sort jeans funker alltid! Nei. Jeg liker svart jeans og casual skjorte. Det her er da helt individuelt. Det beste er å kjøre sin egen stil og ikke la seg påvirke av ukjente folk på et forum. Det ser passe teit ut å endre klesstil til enhver tid, og mao ikke ha noen stil i det hele tatt. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 14. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2014 En casual skjorte og sort jeans funker alltid! Nei. Jeg liker svart jeans og casual skjorte. Det her er da helt individuelt. Det beste er å kjøre sin egen stil og ikke la seg påvirke av ukjente folk på et forum. Det ser passe teit ut å endre klesstil til enhver tid, og mao ikke ha noen stil i det hele tatt. Tja, jeg synes ikke man må ha en stil. Jeg kan gå i en pen OCBD, ullgenser over, pene skinnsko og chinos en dag, mens dagen etter føler jeg for å bruke småslitte jeans med en hvit t-skjorte og olaskjorte over, sammen med et par tøysko. Alt ettersom hva jeg føler for akkurat den dagen, og hva jeg skal. Liker å endre klesstil, er deilig med litt forandring. Liker å tilpasse meg situasjonen og typen mennesker jeg skal være med også, uten at jeg føler det har noe å si på hvem jeg er eller hvilken "stil" jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå