Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Klær til valentines "date"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjorte med trykknapper og ikke sånn man får i øyet om den plutselig befinner seg revet av.

Man skal være seg selv, en jeans som ikke er hullete og en passende skjorte er ikke feil det.

Stille opp i dress med slips kommer til å føles awkward

Endret av War
Lenke til kommentar

Går i skinnjakke, jeans med noe kjetting eller patch osv, Vtshorte i svart litt stramm eller store Slayer tshorter eller fra andre band.
Har alltid funket for meg, går alltid sånn og sånn er min stil. (Går i dress osv ved andre anledninger, men ikke ellers)

Hvorfor bry seg så mye om utsende osv?! Vær deg selv og kjør din stil, det blir mest naturlig og mann føler seg selv mere bequem med situasjonen og er mere avslappet osv

Lenke til kommentar

En casual skjorte og sort jeans funker alltid!

Nei.

Jeg liker svart jeans og casual skjorte. Det her er da helt individuelt. Det beste er å kjøre sin egen stil og ikke la seg påvirke av ukjente folk på et forum. Det ser passe teit ut å endre klesstil til enhver tid, og mao ikke ha noen stil i det hele tatt.

Tja, jeg synes ikke man må ha en stil. Jeg kan gå i en pen OCBD, ullgenser over, pene skinnsko og chinos en dag, mens dagen etter føler jeg for å bruke småslitte jeans med en hvit t-skjorte og olaskjorte over, sammen med et par tøysko. Alt ettersom hva jeg føler for akkurat den dagen, og hva jeg skal. Liker å endre klesstil, er deilig med litt forandring. Liker å tilpasse meg situasjonen og typen mennesker jeg skal være med også, uten at jeg føler det har noe å si på hvem jeg er eller hvilken "stil" jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...