Fluid Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Nå har jeg hatt samme problemet flere ganger. Når jeg slår på forsterkeren så står det: Check SP cable og jeg trenger ikke ha mye lyd før hele driten skrur seg av. Har kun plugget i fronthøytalere og phono til aux. Hva monger forsterkeren med? Dette er en Yamaha RX-V365 Endret 12. februar 2014 av Fluid Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det er et tegn på en kortslutning, eller at forsterkeren tror det er en kortslutning. Sjekk at alle høyttalerkablene er terminert skikkelig, altså at det ikke er noen løse ledere som stikker ut til sider eller lignende. Kan være greit å bruke egne bananplugger til det, men skal ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
Fluid Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Hei! Dette skjer igjen, nå har jeg sørget for at alle kabler er som det skal være! Men skjer fortsatt Lenke til kommentar
Fluid Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Koblet til kun en høytaler og da fungerte det helt fint, frem til jeg tok og plugget i den andre høytaleren. Da slo den seg av med en gang. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Fungerer den med bare den andre høyttaleren? Prøv å finn ut om det er høyttaleren som surrer, eller om det er forsterkeren. Fungerer det kun på den ene kanalen på forsterkeren? Lenke til kommentar
Fluid Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Hey, tror det var kablene det var noe galt med. Selvom dette er kvalitetskabler. Jeg prøvde noen andre tynnere og da fungerte det takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå