Opteron Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 http://www.ati.com/support/driver.html Enjoy :-) Lenke til kommentar
llehsirK Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Holder meg til omega jeg, så får jeg hvertfall et stabilt skjermkort til jeg får no nvida eller matrox Lenke til kommentar
clinton Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har R9500pro Hvilken driver bør jeg ha til det? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har R9500proHvilken driver bør jeg ha til det? Den driveren som er nevnt ovenfor. Njaal Lenke til kommentar
clinton Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Insatlerte den nye driveren no. Det klikker jo fra dataen hele tiden. Kommer opp feilmeldiger og alt. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Insatlerte den nye driveren no.Det klikker jo fra dataen hele tiden. Kommer opp feilmeldiger og alt. Avinnstalerte du gammel driver først? Njaal Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har du installert directx 9? Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Gir den noen ytelses økning ? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Gir den noen ytelses økning ? Nei. Stor ståhei for ingenting. Lenke til kommentar
llehsirK Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Som med vanlige ati drivere vell, fikser noe men gjør annet værre Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det virket ihvertfall som om det var en del nye funksjoner i 3.8. Bl.a en greie som gjorde at når pc-en klikket i 3d-modus nullstillte VPU-en (GPU) seg istedenfor at systemet må restarte. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har lastet og innstalert fungerer perfekt, ja ati er som vanlig best :wink: :wink: Ser forresten at nvida har kastet seg over lydkort ja ja mulig de lykkest bedre der, mindre konkuranse Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Mindre konkuranse Hvordan kan du si noe sånt Snekker`n? Det betyr jo bare høyere priser for oss ATI lovers ! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Mindre konkuranse Hvordan kan du si noe sånt Snekker`n? Det betyr jo bare høyere priser for oss ATI lovers ! tror nok han mente at det var mindre konkuranse i lydkortmarkedet Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 ...enn i grafikkortmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå