Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vondt i hofte og rygg - fått svar på MR

Knobin

Anbefalte innlegg

hei og takk for at du tittet innom tråden min.

Har de siste 2 ukene vært sykemeldt pga smerter i hofta som har strekt seg mot korsryggen og nedover på baksiden av låret.

Kort oppsummert:

Siste arbeidsdagen hadde jeg veldig vondt i hofta, (det skal nevnes at jeg fikk påvist Bectherevs i en alder av 19, 4 år siden) så jeg dro bare hjem etter jobb og tok det med ro. Til vanlig har jeg bare hold meg rolig resten av dagen også har smertene i løpet av natten blitt så minimale at jobb dagen etter ikke er noe problem.

Fikk idag svar på MR undersøkelsen jeg tok på søndag og har tegn til senebetennelse i ryggen. Har også lest masse om Bechterevs, at det er en diagnose somer vanskelig og stille og at smertene sitter i korsryggen, jeg har derimot alltid vondt i hofta og siden jeg ble sykemeldt gått på krykker fordi jeg ikke klarer å bruke beinet i det hele tatt. smertene strekker seg også som sagt at opp i korsryggen og nedover bak i låret.

Har jo selvfølgelig mistanke om Bechterevs men av det har lest er symptomene mine annerledes. Er det noen som har noe erfaring med dette eller som har opplevd lignenedd? Av symptomene jeg har lest kan det minne isjas?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...