adonis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Befinner du deg i Trondheims-regionen fredag 10. oktober kan du ta Edition nærmere i øyesyn på NTNU. De som kjøper Edition vil også kunne delta på kurs lørdag 11. Mer om dette arrangement står på denne siden. Selvfølgelig gratis. :wink: Kan være en fin måte å få svar på eventuelle spørsmål en måtte ha, og endelig blir det arrangert noe utenfor Oslo. /Øystein Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Befinner du deg i Trondheims-regionen fredag 10. oktober kan du ta Edition nærmere i øyesyn på NTNU. De som kjøper Edition vil også kunne delta på kurs lørdag 11. Mer om dette arrangement står på denne siden. Selvfølgelig gratis. :wink: Kan være en fin måte å få svar på eventuelle spørsmål en måtte ha, og endelig blir det arrangert noe utenfor Oslo. /Øystein Dette bør jo være grunn nok til å investere i dette programmet. Hvem andre kan tilby dette? Til dere i Trøndelag: "Løp og kjøp" Jeg garanterer at du blir fornøyd med et innføringskurs i regi av Øystein fra Multimedia Express (importøren av bl.a. Pinnacle). Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Dette anbefaller jeg på det sterkeste. Les på slutten av dette om hva jeg mener om foredraget: http://forum.akam.no/viewtopic.php?t=118947 Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Takker og bukker for en GOD demonstrasjon og innføring i Liquid Edition, Øystein 8) Måtte med engang skru på pc'n, og sjekke f.eks. fargekorrigeringsverktøyet i Edition 5 når jeg kom hjem.. Det var rett og slett skuffende.. Venter spent på at sjefen skal bestille Liquid nå, så jeg får teste videre! Lenke til kommentar
adonis Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Hei TigerOla. Jepp, fargekorreksjonen i Liquid Edition 5.5 er en av de nye finessene. Det som var i tidligere versjoner (Edition 5 eller tidligere) er snarere en fargejustering. Ikke lett å få noe særlig ut av. Det nye fargekorreksjonsverktøyet er derimot en drøm å jobbe med, spør du meg. /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå