eesp Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg er på utkikk nye øreplugger med god lydisolering som jeg tenker på bruke både til trening (sykling ute og styrketrening på treningssenter) og på bussen eller toget på vei til skole. God lydisolasjon er viktigere enn lydkvalitet. Det finnes utrolig mange forskjellige øreplugger, og det er vanskelig å finne noen som er gode, så hadde håpet at noen kunne peke meg i riktig retning. Har sett litt på Shure SE215, og det ser ut som at mange er fornøyd med dem. Noen her som har prøvd dem, og kan bekrefte at de har god lydisolasjon? Om det finnes billigere alternativer setter jeg pris på det! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Shure SE215 har veldig god isolasjon (spesielt med skumgummituppene). De har også god lydkvalitet, og på grunn av designet med kabelen bak øret sitter de veldig godt på plass og er derfor godt egnet til trening. Lenke til kommentar
code Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Anbefaler å ta en titt her, personen er til å stole på. http://www.innerfidelity.com/content/innerfidelitys-wall-fame-ear-monitors Kan dessverre lite om in-ear lyd selv, men mener det er verdt å paste denne linken. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Takk for svar. Endte opp med å bestille Shure SE215, så får håpe de isolerer godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå