pata mata Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Det var det jeg trodde, men pcen funker nå men har trådløst tastatur og det funker ikke. Har kobler til usben inn til motherboeardet. Noen som vet hvorfor det ikke funker? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Det var det jeg trodde, men pcen funker nå men har trådløst tastatur og det funker ikke. Har kobler til usben inn til motherboeardet. Noen som vet hvorfor det ikke funker? Pass på så du har satt den i BIOS USB porten. Er gjerne merket. Etter dette må du installere OS også dytte inn drivere. (Med windows 8+ slipper du drivere). Etter dette børr du gå på skolen. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 HVILKET HOVEDKORT HAR DU? DETTE KAN VÆRE MEGET VIKTIG FOR OSS ANDRE SOM VIL HJELPE DEG ??? Ikke koble mus og tastatur til USB 3.0 porter Lenke til kommentar
kinaputt Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Det var det jeg trodde, men pcen funker nå men har trådløst tastatur og det funker ikke. Har kobler til usben inn til motherboeardet. Noen som vet hvorfor det ikke funker? Bruk en "svart" USB-kontakt hvis du har det bak på hovedkortet, de "blå" portene krever kanskje en driver før de fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå