Carfax Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei! Hva er WDM Capture Driver? Er det noe jeg trenger? Har alltid bare lagt inn display drivere og kontrollpanel. Har forøvrig ett Sapphire Radeon 9700 np på ett Abit NF7-S hovedkort. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det er driveren til capture- enheten på kortet ditt, dvs. den som gjør at du kan digitalisere videosignal som du kobler på inngangen på skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Carfax Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Ok. Så det betyr egentlig at så lenge jeg ikke har tenkt å koble til tv/video til pc, så trenger jeg ikke denne driveren? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nei, det trenger du ikke. Etter mine erfaringer er denne driveren også litt vond å få til å fungere skikkelig, så hvis du ikke trenger den så er det ingen grunn til å styre med det. Det kan tenkes at det er greit å disable den video input- dvicen i kontrollpanel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå