Johan.O Skrevet 12. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2014 Trenger noen gode tips til analog headset med 7.1 surround, bra mic og god bass (for musikk)... Har ikke noe max pris, alt kan overkommes Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Hei! Jeg er ikke noe spesialist på lyd, men etter hva jeg har forstått... så tror jeg ikke det er noen analoge headsett med 7.1 surround, som også har "god bass til muskk". Er det nødt til å være analog 7.1 surround? For du kan få noen veldig gode headsett men god bass til musikk, vis du bruker virtual 7.1 surround ? Vis dette er interessant kan jo komme med noen alternativ med virtual 7.1 vis du vil det? Håper det hjalp litt Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Eneste headsettet etter hva jeg er informert om med ekte 7.1 (faktisk 7.2) er Razer Tiamat 7.1 . Det er dyrt , det låter fælt og er ikke analogt . Ellers må du gå for virituell surround, men personlig må jeg si at det stort sett bare er en gimmic, har til overs å høre noen av disse hodetelefonenne som faktisk funker slik de er reklamert for. Nærmeste jeg har kommet "surround" i en hodetelfon er sennheiser HD800 i en skikkelig settup, som nok blir litt i dyreste laget. Om en ser bort fra det ene kravet vil Qpad 1339 eller Beyerdynamic MMX-300 (er akkurat samme hodetelefonen) passer midt i blinken for deg. De har en veldig god mic, og en lyd de fleste kan sette pris på, veldi gode til musikk, film og ikke minst spilling. Teknisk sett er de en Beyerdynamic DT770 med en mic på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå