Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

MSI GE60 to skjermkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist jeg brukte en løsning med intel/nVidia grafikk så var det en innstilling i nVidias kontrollpanel for å legge til og endre på hvilke spill/programmer som skulle bruke hvilket skjermkort. Mulig at den enten er satt feil, eller at den går på intel som default pga bruk av batteri?

Skal ligge et sted i nVidia kontrollpanelet uten at jeg husker i farten nøyaktig hvor den er gjemt.

Endret av horrorr
Lenke til kommentar

Sist jeg brukte en løsning med intel/nVidia grafikk så var det en innstilling i nVidias kontrollpanel for å legge til og endre på hvilke spill/programmer som skulle bruke hvilket skjermkort. Mulig at den enten er satt feil, eller at den går på intel som default pga bruk av batteri?

Skal ligge et sted i nVidia kontrollpanelet uten at jeg husker i farten nøyaktig hvor den er gjemt.

Den funksjonen har aldri fungert på min laptop, og det burde ikke være nødvendig heller. Det interessante er at laptopen vil slite med å kjøre nyere spill uansett om 750m eller intel-grafikken brukes ettersom 750m er ræva. Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...