dorge Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Som sagt så vil jeg bare ha svar på det jeg spurte om: Om noen kan fortelle om den jødiske pilleindustrien, om forholdet til psykitari, og kanskje litt historie. Takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Som sagt så vil jeg bare ha svar på det jeg spurte om: Om noen kan fortelle om den jødiske pilleindustrien, om forholdet til psykitari, og kanskje litt historie. Takk Beklager, men jeg har ikke for vane å skrive fiksjon. 6 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Viste ikke at Jøder var bakteppet for pilleproduksjon. Men vet at en her i området - han var ikke jøde - hadde som jobb å file hakk i Globoiden. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det trenger vel ikke være anti-semtittisme å fortelle noe om jødene? Du kan si hva du vil om jødene uten at det er antisemittisme. Jødene er ikke semitter.Og når jødene ikke er semitter, så kan heller ikke noe kritikk av dem være "antisemittisme" 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Du kan si hva du vil om jødene uten at det er antisemittisme. Jødene er ikke semitter.Og når jødene ikke er semitter, så kan heller ikke noe kritikk av dem være "antisemittisme" Jo? Semitter er en fellesbetegnelse på flere folkegrupper som fra omkring år 3000 før Kristus har dominert Midtøsten. Betegnelsen brukes først og fremst om folk som taler, eller har talt, semittisk språk. Semittene har imidlertid flere felles kulturtrekk. Både jødedom, kristendom og islam er oppstått blant semitter. Semittiske folk i dag: Arabere Assyrere Jøder Hebraisk (עִבְרִית, ‘Ivrit) er et semittisk språk i den afro-asiatiske språkfamilien. Det brukes av mer enn syv millioner mennesker i Israel og jødiske samfunn verden rundt. I Israel er språket statens og befolkningens de facto-språk, samt ett av to offisielle språk (sammen med arabisk), og benyttes av et flertall i befolkningen. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Du kan si hva du vil om jødene uten at det er antisemittisme. Jødene er ikke semitter.Og når jødene ikke er semitter, så kan heller ikke noe kritikk av dem være "antisemittisme" Jo? Semitter er en fellesbetegnelse på flere folkegrupper som fra omkring år 3000 før Kristus har dominert Midtøsten. Betegnelsen brukes først og fremst om folk som taler, eller har talt, semittisk språk. Semittene har imidlertid flere felles kulturtrekk. Både jødedom, kristendom og islam er oppstått blant semitter. Semittiske folk i dag: Arabere Assyrere Jøder Hebraisk (עִבְרִית, ‘Ivrit) er et semittisk språk i den afro-asiatiske språkfamilien. Det brukes av mer enn syv millioner mennesker i Israel og jødiske samfunn verden rundt. I Israel er språket statens og befolkningens de facto-språk, samt ett av to offisielle språk (sammen med arabisk), og benyttes av et flertall i befolkningen. Jødene er ikke semitter, og de fleste av dem er khazarer, resten er en mix av folk fra andre folkeslag som enkeltvis har konvertert til jødedommen, Khazarene, som utgjør ca 95 % av jødene konvertterte til kollektivt jødedommen i år 740. De er ikke semitter og de har ikke noen historiske røtter til noe område i midtøsten. Dette har jeg hevdet nå i flere år, og det er nå bekreftet ved DNA test https://socioecohistory.wordpress.com/2012/09/13/new-genetic-research-confirms-koestlers-khazar-theory-ashkenazi-jews-are-not-the-jews-of-the-bible/ http://www.texemarrs.com/082013/jews_are_khazars.htm DNA testen ble utført av den jødiske Dr. Eran Elhaik http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20130506065816AA1pkfj Språket kan forøvrig ikke avgjøre om noen er semitter, for om noen lærer seg arabisk eller hebraisk så blir de jo ikke atuomatisk semitter. Ordet semitt betyr etterkommere etter Noahs sønn sem, og med det som utgangspunkt så er etterkommere etter Israels tolv stammer semitter, men jødene er ikke blant disse. Israels tolv stammer er i dag spredt utover i vesteuropa og USA, og i tillegg de gamle engelske kolonier australia,new zealand og sørafrika. Araberne er også semitter. Endret 14. februar 2014 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Moderatormelding Dette skal ikke bli en generisk diskusjon om jøder. Hold dere til temaet der jødene kan tilknyttes til psykiatri eller farmasøyt-industrien, eller så blir jeg tvunget til å tilkalle en opprydding. Endret 15. februar 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Psykiatrien har vel ikke reddet noen liv så vidt jeg vet. Men kanskje du kunne legge ut dokumentasjon på at psykiatrien har reddet noen ? Et eksempel er psykoselidelsene. Dette er sykdommer som ubehandlet gir en høy risiko for suicidalitet. Man ser langt færre selvmord hos de som kommer i behandling: https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/18020/dravhandling-barrett.pdf?sequence=3 Men det er anslått at psykiatriske medisiner dreper 42000 mennesker hvert år. I tillegg kommer alle de menneskene som går amok og dreper andre mennesker pga at de er ruset på psykiatriske medisiner som de ikke tåler. Forlanger du at andre dokumenterer sine påstander, er det vel bare på sin plass at du gjør det samme? 2 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Psykiatrien har vel ikke reddet noen liv så vidt jeg vet. Men kanskje du kunne legge ut dokumentasjon på at psykiatrien har reddet noen ? Et eksempel er psykoselidelsene. Dette er sykdommer som ubehandlet gir en høy risiko for suicidalitet. Man ser langt færre selvmord hos de som kommer i behandling: https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/18020/dravhandling-barrett.pdf?sequence=3 Men det er anslått at psykiatriske medisiner dreper 42000 mennesker hvert år. I tillegg kommer alle de menneskene som går amok og dreper andre mennesker pga at de er ruset på psykiatriske medisiner som de ikke tåler. Forlanger du at andre dokumenterer sine påstander, er det vel bare på sin plass at du gjør det samme? Psykiaterne lager i mange tilfeller psykiske lidelser som ikke er det i utgangspunktet, når så "pasientene" får medisiner, så blir de gal av medisinene. Og når det gjelder "Psykoser" så blir stort sett alle som mener noe annet enn det som er politisk korrekt regnet for "psykotisk" og får passet påskrevet. Både jeg og flere andre her har jo fått merkelappen "konspirasjonsteoretiker" og dermed avskrevet som sinnslidene av de mange "psykiaterne" her på forumet. Når det gjelder dokumentasjon, så har jeg den erfaring at det nytter ikke, for det blir i beste fall oversett, noe som du jo beviser her ved at du har oversett den videoen som ble lagt ut på forrige side. Men jeg kan likevel legge ut denne for dem som er interessert. http://www.dagbladet.no/2011/11/14/kultur/debatt/kronikk/psykiatri/scientologi/19010896/ Psykiatriske diagnoser er stort sett oppspinn i de fleste tilfeller og brukes i dag av staten for å kneble brysomme opposisjonelle, som med Arnold Juklerød. http://www.dissident-net.info/arnold-juklerød/ Jeg vil også oppfordre deg til å se videoen på forrige side, der får du mye god informasjon om dette. Det er forøvrig ikke mulig å si at "man ser langt færre selvmord hos de som kommer i behandling" Men sannsynligvis blir mange drevet til selvmord av medisinene de får. Og også av det faktum at de blir totalt umyndiggjort, og ingen vil tro på dem uansett hva det gjelder. Endret 15. februar 2014 av Baltazar94 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Nå var det ikke så lett å skjønne at den videoen var "din" dokumentasjon når du ikke nevnte den med ett ord i innlegget ditt... Men jeg har sett den nå. Igjen er og blir problemet med den typen kilder at de ikke er etterprøvbare. En kommentar til videoen er dog at hvis det den sier stemmer, så misbrukes diagnosemanualen av amerikanske psykiatere. Hvis diagnostiseringen skjer på den måten videoen hevder, overser man glatt punktene i diagnosemanualen som beskriver at en person må oppleve betydelige vansker med å fungere i hverdagen og at disse vanskene må vedvare over tid. Eksempelvis der de tar opp sosial fobi. Det er ikke nok å bli nervøs i sosiale sammenhenger for å tilfredsstille kriteriene for denne diagnosen. Vanskene må være så store at man mer eller mindre ikke klarer å fungere i sosiale sammenhenger. Det jeg synes er nyttig, er at den problematiserer overdiagnostisering og overmedisinering på bakgrunn av psykiske lidelser. I mine øyne blir normalitetsbegrepet i samfunnet snevrere og snevrere. Jeg er dog ikke så sikker på om det bare er en grådig framasøytindustri som er skylden i dette. Jeg har møtt en del psykiatriske pasienter opp igjennom de siste 10 årene. De aller fleste var ikke i tvunget behandling. Kun én av de jeg har møtt som var tvangsinnlagt, var innlagt bla. på bakgrunn av forestillinger man kan betegne som "ikke politisk korrekte" - denne personen hadde til gjengjeld tatt livet av et annet menneske på bakgrunn av disse forestillingene (og det var denne handlingen som ledet til dennes møtet med psykiatrien). Så er du nesten nødt til å uttdype hvorfor du mener man ikke kan si at det er langt færre selvmord blant de som kommer i behandling. Eller med andre ord demonstrere hvor kilden jeg viste til tar feil. Edit: Fjernet skrivefeil og unødvendig sitering Endret 15. februar 2014 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Sannheten er mer enn dyster nok, uten at man trenger å dra inn helsprø konspirasjonsteorier. Pilleindustrien er grusom. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jødisk og Jødisk - nei har ikke tro på dette. Men Venstre har vel tjent rått de siste år i Trøndelag på piller. Der har de egne pillepresser: http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article8916247.ece Jeg fikk pillepresse i 2004 «Trykkern», mannen bak Norges største dopingfabrikk, forklarte seg for første gang og utpekte medtiltalt. Nå kan jo enhver sjekke hvem fra Venstre som kommer fra Trøndelag og dette gjelder begge Trøndelagfylker. At "gjerningsmannen" er oppført som man, kan like gjerne være en journalistisk forkledning. Åltså være en kvinne - som står bak og betjener denne presse når hun ikke er i Oslo. Men Jøde - nei det tror jeg ikke på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jødisk og Jødisk - nei har ikke tro på dette. Men Venstre har vel tjent rått de siste år i Trøndelag på piller. Der har de egne pillepresser: http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article8916247.ece Jeg fikk pillepresse i 2004 «Trykkern», mannen bak Norges største dopingfabrikk, forklarte seg for første gang og utpekte medtiltalt. Nå kan jo enhver sjekke hvem fra Venstre som kommer fra Trøndelag og dette gjelder begge Trøndelagfylker. At "gjerningsmannen" er oppført som man, kan like gjerne være en journalistisk forkledning. Åltså være en kvinne - som står bak og betjener denne presse når hun ikke er i Oslo. Men Jøde - nei det tror jeg ikke på. Hva er det du vaser om? Venstre? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Usammenhengende vrøvl. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Historisk sett har man jo regnet det meste av slikt for demonbesettelser, der man har kunnet befri mange. Mens de ubehandlede har blitt isolert på "galehus", ofte under uverdige forhold. Eller som dem i Bibelen, som har vært så rammet at de ikke kunne være en del av samfunnet. Man ser fra Jesu tid at en mann streifet omkring i ødemarka der han gikk og skar seg opp med steiner. Han var altså behersket av en selvskaderdemon, eller en selvmordsdemon. Dagens helsevesen ser på selvskading som et mysterium, eller som noe halvveis latterlig. Av det senere hendelsesforløp ser vi at det faktisk var en hel hær av dem. De ba om å bli flyttet over i en svineflokk som gikk der, og så skjedde. Men det destruktive ved åndene gjorde at hele svineflokken styrtet seg utfor et stup. Trådstarter: Du har jo allerede nevnt nøkkelordene "big pharma", som burde gi deg en god del foredrag på youtube.com. Men hva er det så - trenger du hjelp til å oversette disse foredragene fra engelsk til norsk, kan kanskje vi andre være til hjelp. Hva jødene har med dette å gjøre, aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Dagens helsevesen ser ikke på selvskading som et mysterium. Men du skulle kanskje ønske de gjorde det slik at det kunne legitimere din fantasi om "skadedemoner"? Hva julenissen har med skadedemonene aner jeg ikke. Men jeg vet at både påskeharen og skadedemonene liker gulerøtter. God sommer! 1 Lenke til kommentar
Alekto Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Det er trukket likheter mellom konspirasjonsteoretikeren og paranoide personlighetsforstyrrelser. Begge er overmistenksomme, ser sammenhenger der det ikke er noe, aggressive, bruker store ord og vendinger samt en overbevisning om en oppkommende katastrofe. Men mens den paranoide er selvsentrert og anser konspirasjonen til å være rettet mot ham selv, anser ofte konspirasjonsteoretikeren seg som en slags «messias» som skal redde sin nasjon/kultur/levemåte/gruppe fra den onde konspirasjonen ved å avsløre den. Prøv å overbevise en paranoid om at romvesen ikke har innplantert en chip i ham for overvåkning, siden en konspirasjonsteoretiker at jødene ikke står bak all verdens ondskap og du vil få skremmende lik reaksjon. 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Ja, det er opportunt å påstå at all opposisjon er psykiatriske tilfeller, hva? Det er ikke første gang i historien denne taktikken benyttes. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Dagens helsevesen ser ikke på selvskading som et mysterium. Jo, faktisk... når selvskadere ankommer legevakten etter å ha skadet seg selv, blir de ikke alltid så bra mottatt. Det er faktisk en uenighet mellom selvskadere og legevakten når det gjelder smertestillende. Helsepersonellet vil ofte sy sårene uten å gi smertestillende til pasientene, siden pasientene nylig har påført seg selv disse sårene ved selvskading. Dette viser at selvskaderne mener de har hatt et slags anfall, eller nesten havnet i en trance der de måtte skade seg selv. Men så fort de har kommet ut av denne tilstanden ser de annerledes på ting, og de ønsker å få sydd sårene og få dem behandlet med smertelindring. Dette kan jo sammenlignes med følelsen av å overspise, for deretter å føle seg elendig eller rett og slett kaste det opp. Eller følelsen av å ha gitt etter for utroskap, og like etter føle seg helt elendig. Dette viser at mennesker gir etter for fristelser, og deretter angrer fælt. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Selvsagt. Men det er ikke noe indikasjon på julenissen, skadedemoner eller påskeharen. Det er det bare din fantasi som sier. Eventuelt pillerus. Endret 19. februar 2014 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå