dorge Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Kan noen fortelle om psykiatri og den jødiske pilleindustrien, hvordan de henger sammen, og litt historie? Takk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) "Den jødiske pilleindustrien" er litt i de anti-semittiske traktene og går i konspirasjonsteori-søppelbøtta. Farmasøyt industrien og den høye økningen i forbruk psykotropiske medikamenter skaper en diskusjon der man lurer på om industrien tar mer og mer profitt på bekostning av liv og helse, og man medisineres for helt unødvendige ting. Endret 12. februar 2014 av Gavekort 5 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Scientologi-kirken har kanskje stoff(!) om dette? 4 Lenke til kommentar
dorge Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg vet det er mye kontrollert opposisjon til psykiatrien også, som er infiltrert av frimurerne blandt annet. Og å si at det går i konspirasjons-søppelbøtta er bare tull.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Vel, sannheten er at romvesner fra planeten Nibiru har gått sammen med jøden Obama og NSA for å velte verdensregjeringen Illuminati som har styrt bl.a. Norge siden 1814. Dette gjør de ved å sløve befolkningen gjennom hjernekontrollerende substanser pushet gjennom psykiatrien. ... eller så er det å kalle det den jødiske pilleindustrien et billig retorisk grep. Ja, de store farmasøytiske firmaene har egeninterrese av å selge piller. Det sier seg selv. Men sånn ellers høres dette ut som en konspirasjonsteori. 9 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Looks like we got one of those guys... Fisker du etter en diskusjon angående illuminati eller er du faktisk på utkikk etter informasjon rundt den kontroversielle farmasøyt-industrien? Vi har de nutjobsene som tror at Obamacare og "Big Pharma" er strategisk utrydding av mennesker, så har vi de som er kritiske til farmasøyt-industrien fordi de føler at medisinering handler mer om penger enn menneskets velvære. Velg din diskusjon, jeg er klar for begge. Endret 12. februar 2014 av Gavekort 4 Lenke til kommentar
dorge Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Da er jeg på utkikk etter informasjon rundt den kontroversielle farmasøyt-industrien. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Han her har noen ganske gode idéer om hvorfor vi mennesker har en tendens til å være redd for ny teknologi, og slå til med irrasjonell skeptisisme. http://www.ted.com/talks/michael_specter_the_danger_of_science_denial.html "Making a killing" er en grei dokumentar som forklarer siden til de som er skeptiske. Det er en stund siden jeg har sett den, men mener den skal være en grei kilde. http://www.youtube.com/watch?v=UDlH9sV0lHU Lenke til kommentar
dorge Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg er kanskje ute etter litt annen informasjon en dette, men.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Kast meg et bein. Spør du ikke konkret så får du ikke konkrete svar. Du fikk informasjon, så om informasjonen ikke var det du var ute etter så klarer jeg allerede se nå hvordan denne diskusjonen vil utarte seg. I og med at det tok deg 13 minutter å svare så tror jeg ikke du er interessert i videoene jeg linket en gang. Endret 12. februar 2014 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Du er kansje ute etter informasjon som støtter din holdning? Og at alt annet da er irrelevant og oppdiktet løgn? 3 Lenke til kommentar
dorge Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Prat om Illuminati og romvesener skjønner til og med jeg at er bare tull for å latterliggjøre tråden. Prat om konspirasjonsteorier blir også tull da informasjon rundt dette er sikker informasjon. Det kan være oppdiktet løgn tror jeg ja, og prat om irrasjonell skeptisisme er ihvertfall bare tull. Det trenger vel ikke være anti-semtittisme å fortelle noe om jødene? Ja, jeg er faktisk ute etter informasjon som støtter min holdning Endret 12. februar 2014 av dorge Lenke til kommentar
dorge Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Prat om Illuminati og romvesener skjønner til og med jeg at er bare tull for å latterliggjøre tråden. Prat om konspirasjonsteorier blir også tull da informasjon rundt dette er sikker informasjon. Det kan være oppdiktet løgn tror jeg ja, og prat om irrasjonell skeptisisme er ihvertfall bare tull. Det trenger vel ikke være anti-semtittisme å fortelle noe om jødene? Ja, jeg er faktisk ute etter informasjon som støtter min holdning Det med utrydding tror jeg er en konspirasjonsteori jødene har lagt ut for å skape forvirring. De tjener mye mer penger på å holde de psykiatriske pasientene i live enn å utrydde dem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Bare det at du drar inn jødedommen får diskusjonen til å stinke anti-semittisme. Hvorfor skal vi diskutere "Den jødiske pilleindustrien" og ikke "pilleindustrien"? Hva er forskjellen mellom disse diskusjonene? Jeg prøver å gi deg informasjon, men jeg tror vi to er i totalt forskjellige dimensjoner av rasjonale. Det med utrydding tror jeg er en konspirasjonsteori jødene har lagt ut for å skape forvirring. De tjener mye mer penger på å holde de psykiatriske pasientene i live enn å utrydde dem. Og vips så var vi i gang. Gi meg bevis. Endret 12. februar 2014 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
dorge Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Jeg har nok desverre ingen beviser på det. Om ingen har noe å fortelle om den jødiske pilleindustrien så liker jeg ikke at dere latterliggjør tråden og fyller den med tull. Takk Endret 12. februar 2014 av dorge Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Jeg gjør mitt beste. Du avviste jo mitt forrige bidrag og har enda ikke fortalt meg hva du er ute etter. Endret 12. februar 2014 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Tror denne siden passer for deg, TS. Lenke til kommentar
dorge Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Jeg er ikke ute etter kontrollert opposisjon, eller useriøse forum som jeg tror bare har hensikt av å skremme folk unna blandt annet nazisme, og gi et inntrykk av opposisjon. Jeg mistenker at alle søkemotorene er kontrollert av jødene, så man finner heller ingenting om dette der. Takk Endret 12. februar 2014 av dorge 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg er ikke ute etter kontrollert opposisjon, eller useriøse forum som jeg tror bare har hensikt av å skremme folk unna blandt annet nazisme, og gi et inntrykk av opposisjon. Jeg mistenker at alle søkemotorene er kontrollert av jødene, så man finner heller ingenting om dette der. Takk Da kan du like greit anta at hele verdenssamfunnet er styrt av en zionistisk overmann. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Så du er ute etter autoriteter som bekrefter at det er ondsinnede jøder som står bak "big pharma"? Tror du spør på feil sted da, men om du vil vasse i ensidig diskusjon og ignoranse så kan du kikke innom nyhetsspeilet eller høre på David Icke. Jeg har ingen konkrete steder du kan finne slik informasjon, men om du graver lenge nok på nettet slik som meg så finner du mange rare teorier, der denne tråden er en av de. Endret 12. februar 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå