30st3n Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg har brukt blyant på l1 bruene på min athlon 1ghz.. men jeg får ikke låst den opp fordet.. Er det noe mer som må gjøres?? Har et a7m266 hovedkort som du kan bytte multiplier på, men det feltet det står 7,5x på er i grått Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Er du helt sikker paa du virkelig *kan* endre multiplier paa hovedkortet ditt? Jeg er ganske saa sikker paa aa ha lest; "Asus har gjort kunststykke aa utelate multiplier manipulering paa sitt A7M266.." Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Quote: On 2002-02-17 05:11, 30st3n skrev:Jeg har brukt blyant på l1 bruene på min athlon 1ghz.. men jeg får ikke låst den opp fordet..Er det noe mer som må gjøres??Har et a7m266 hovedkort som du kan bytte multiplier på, men det feltet det står 7,5x på er i grått Samme side i BIOS hvor multiplieren står skal det være et valg som du kan skifte fra "auto" til "manual" for å forandre volt og multiplier. Husker ikke helt navnet, men det bør være forholdsvis logisk :smile: Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Asus A7M266 har IKKE støtte for å endre multiplier. Du må ev. lodde og fikse litt selv hvis du skal få det til. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Slike tråder passer under hk og cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå