Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Sandra Bullock ser ut som om hun kan bryte ut i tårer hver gang kameraet zoomer inn på hun. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Cate Blanchett gjorde faktisk Blue Jasmine til en skikkelig bra film. Vel fortjent! 1 Lenke til kommentar
n00benz Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg vil at Leo skal vinne, men har mine tvil... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Tror dette blir McConaughey, men hadde vært gøy om det ble Leo. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Matthew har sikra seg flere solide hovedroller i noen år fremover nå. Fantastisk skuespiller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har ikke sett filmen men helt sikkert fortjent, selv om det hadde vært utrolig kult (og ikke minst på tide) om DiCaprio fikk den. Lenke til kommentar
n00benz Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har ikke sett filmen men helt sikkert fortjent, selv om det hadde vært utrolig kult (og ikke minst på tide) om DiCaprio fikk den. Ja, jeg tenkte det samme. Leo er en fantastisk skuespiller, og det er rett og slett en skam at han ikke har fått en Oscar for det enda. Har ikke sett Dallas Buyers Club, men den ser for all del bra ut, så det er nok ikke ufortjent, nei Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jessda! 12 years a slave, og så fortjent. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Endelig får jeg en Oscar-vinner jeg virkelig synes er fabelaktig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jaja, det var da EN oscar Gravity ikke fikk for en gangs skyld. 1 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 American Hustle nominert til ti oscar og Wolf til fem. Ingen vant en eneste en. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Var The Hobbit 2 nominert i noen kategorier bortsett fra design? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Da var det gjort. Er i hvertfall et par nye filmer på watchlisten min nå. God natt, godtfolk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Var The Hobbit 2 nominert i noen kategorier bortsett fra design? Ja lydmix og lydredigering. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Og da gikk TV6 tilbake til 20 seere daglig igjen 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Og da gikk TV6 tilbake til 20 seere daglig igjen Syntes de løste dette veldig bra, faktisk. Litt nervøs, etter å ha sett Golden Globe på Bliss, men positivt overraska! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg er faktisk ganske så fornøyd med seierne i år. Svært rettferdig bortsett fra Jagten som birde vunnet beste foreign og The Act of Killing for dokumentar. God natt folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå