Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Da blir det nok beste film til Gravity også. Alt går dens vei i dag.Den er veldig lite typisk Oscar-vinner, noe som faktisk sjelden er noe annet enn historiske filmer som appelerer til det typiske 62 år gamle hvite mannlige akademi-medlem. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg likte Gravity for det visuelle, så er nok ikke uenig i prisene, selv om jeg ikke har sett alle de andre.. Men, jeg ble litt skuffet over selve filmen, spesielt siden den var snakket så positivt om så lenge, og jeg ikke så den før en mnd siden.. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Gravity var direkte elendig. Orka ikke mer da hun begynte å sanndrømme i romkapselen Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Fy faen. Cumberbatch er verdens stiligste mann. 4 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Begynner å bli ganske lei trynet til Adam Sandler i reklamepausene. Jeg har popcorn. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ellen passerte 1.000.000 retweets på tre kvarter. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Både Paul Walker, Onkeln til Harry Potter og Paul Walker i samme memoriam. Trist Edit: Blei nesten tårevåt når Hoffmans navn dukket opp der Endret 3. mars 2014 av Programvare Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Bedre versjon av retweet-bildet 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Har sett en stund siden jeg våknet for en time side. For en gørr sending å se på. Bare mase med tryner og blaff og reklame og dritt. Men sånn er det. Hater underholdning på tv i dag og ser nesten ingenting. 1 Lenke til kommentar
n00benz Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg liker ikke den "Let It Go"-sangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Godt forberedt tale der ja Liker ikke den sangen jeg heller. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Jeg liker ikke den "Let It Go"-sangen. Liker "it's too late to apologize" i reklamepausene bedre liksom. Endret 3. mars 2014 av Programvare Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Er hvertfall enig at en bra film får mange priser denne gang. Gravity. Har aldri vært så enig med Oscar noengang tror jeg. Gravity er knall. Lenke til kommentar
n00benz Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Er hvertfall enig at en bra film får mange priser denne gang. Gravity. Har aldri vært så enig med Oscar noengang tror jeg. Gravity er knall. Syns den fortjener priser for det tekniske, men IKKE for selve historien eller beste skuespiller. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Er hvertfall enig at en bra film får mange priser denne gang. Gravity. Har aldri vært så enig med Oscar noengang tror jeg. Gravity er knall. Syns den fortjener priser for det tekniske, men IKKE for selve historien eller beste skuespiller. Enig. Teknisk brillianse er den filmen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hadde litt følelsen av at Cuaron kom til å ta denne. Nok en pris til Gravity, forhåpentligvis den siste den får nå, om jeg får bestemme. Endret 3. mars 2014 av Nevnarion Lenke til kommentar
n00benz Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hadde litt følelsen av at Cuaron kom til å ta denne. Nok en pris til Gravity, forhåpentligvis den siste den får nå, om jeg får bestemme. Sier det samme. Jeg syns f.eks. ikke at Sandra Bullock skal vinne beste kvinnelige hovedrolle. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Wise guys at Warner Brothers 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå