Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Selvfølgelig fikk bikkjen diaré i natt, det slår jo faen ikke feil, så jeg har løpt fram og tilbake under hele showet. Kan noen fortelle meg hvem som vant best supporting? Gikk glipp av det. Krysser fingrene for skurken i Captain Phillips. Jared Leto Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Selvfølgelig fikk bikkjen diaré i natt, det slår jo faen ikke feil, så jeg har løpt fram og tilbake under hele showet. Kan noen fortelle meg hvem som vant best supporting? Gikk glipp av det. Krysser fingrene for skurken i Captain Phillips. Jared Leto for DBC. Filmen vant for beste makeup også, noe som er litt artig med tanke på at Letos rolle var sterkt avhengig av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Så mye botox på den dama der at hun såvidt klarer å snakke. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ah, ok. Men den var jo vel fortjent! Fantastisk fyr! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Mr. Hublot var en ufattelig søt liten sak. Har ikke fått sett alle dessverre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Kan vel ikke protestere veldig på at Gravity vant for beste visuelle effekter. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Nei, Gravity og Frozen var ganske åpenbare vinnere i sine respektable kategorier. Nå blir ting spennende! Forresten skremmende lei One Republic's "Apologize" nå til de elendige tv-seriene som de reklamerer for på TV6. Endret 3. mars 2014 av Debutanten Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Beste visuelle effekter er vel den eneste prisen Gravity fortjener. 1 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Beste visuelle effekter er vel den eneste prisen Gravity fortjener.Audio editing? 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg tror Gravity plukker litt blant lyd og musikk-prisene, og muligens at den tar beste regi, men ikke noe mer utover det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Det er ikke en kategori jeg har ofret så mye tanker. Må se de nominerte først. Edit: Lyd, altså. Endret 3. mars 2014 av Olum Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg er glad vi slapp Ellens gitarspilling. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Både editing og mixing var mind-blowing i Gravity. Hjelper med skikkelig anlegg da så klart. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Ble det pris til danskene da, gitt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 The Act Of Killing fortjener på alle måter å vinne beste dokumentar. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Oi, var sikker på at The Act of Killing skulle vinne denne. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg likte da navnet Angela Lansbury ble nevnt og vi kutter til et shot av en forvirret Christian Bale som spør Jennifer Lawrence hvem i helvete det er. Fantastisk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 The Great Beauty er en skikkelig bra italiensk film, men Jagten er en ufattelig mye bedre dansk film! Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Både Jagten og The Great Beauty er bedre enn alle filmene i kategorien beste film... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Syns jeg ser mere på kjedelige musikknumre og reklame enn faktiske filmer som vinner Oscar.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå