Hyperio Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Kan sees også på nett i år her. Muligen noen bedre amerikanske streams, men det er en som funker isåfall vil jeg tro. http://www.tv6play.no/programmer/oscar-utdelingen/363731?autostart=true Er den streamen der gratis? Skulle jo ta kveld nå, men... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Ja, den skal være gratis. Dessuten er selve kanalen inkludert i en del TV tilbud som jeg vil tro det er mange som har. Er det noen som vet hvordan den norske sendingen blir? Er det noe ala NRK de senere år? Synd at NRK ikke sender... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Tenk hvis de bare sitter og kommenterer klærne til alle som kommer inn...en jentegjeng fra minmote.no eller motekroken.no ellernoe sånt tull som drikker champagne og fniser av at en stjerne kommer i en væske som IKKE matcher skoene å guuuuuud så flaut hahaha ja her bør NOEN sparke stylisten sin! Endret 2. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Haha ikke gjør meg altfor bekymra nå, Bytex. Men ja, streamen på tv6 skal være gratis, så vidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 TV6 skal ikke ha kommentatorer. NRK var vist ikke villig til å betale det ekstra Oscar-sendingen kosta i år, så derfor er det ikke på NRK. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Eller dere kan følge med på vgtv live! "Årets prisutdeling går av stabelen natt til mandag, og minMote gir deg kjolenyhetene fortløpende med dom fra minMote-leder Sonia Huanca Vold." Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Sweet, da føler jeg heller med på VGTV. Kjoler er mye bedre og viktigere enn alt dette filmtullet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Er btw kommentatorer på den røde løperen, men ikke noe på selve showet hører jeg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Tenk hvis de bare sitter og kommenterer klærne til alle som kommer inn...en jentegjeng fra minmote.no eller motekroken.no ellernoe sånt tull som drikker champagne og fniser av at en stjerne kommer i en væske som IKKE matcher skoene å guuuuuud så flaut hahaha ja her bør NOEN sparke stylisten sin! This! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 http://www.youtube.com/watch?v=6c6UpwkyyWc Skal visst streame under showet etterpå. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Faen til dårlig stream da. Jeg har hatt min klar i tre timer, og nå avbrytes den hvert tiende sekund på TV6 Live. Endret 3. mars 2014 av Debutanten Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Til kommentatorene på TV6. I kveld skal det deles ut filmpriser. Hva med å reflektere litt rundt dette? Alle nettavisene kommer uansett til å diskutere antrekkene i morgen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Nei, nei, antrekkene er DØDSVIKTIGE..tydeligvis. Han amerikaneren prater jo også om antrekket til alle damene han prater med. Endret 3. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Denne streamen funker flott hvis du har amerikansk IP (VPN, hint hint): http://www.mtv.com/videos/misc/1003427/oscars-2014-red-carpet-live.jhtml#id=1722268 Er heller ingen reklame Endret 3. mars 2014 av moby_duck Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Vi har visstnok TV6 på TV.. Lenge siden jeg har sett på kanalutvalget vårt, hehe.. men, sykt mye reklame! Skal den synkes med amerikansk reklame, så egentlig går vi ikke glipp av noe? Har ikke sett noe særlig av de nominerte filmene jeg.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Den amerikanske sendingen har også ekstremt mye reklame, så det virker som TV6 syncer med det. Jeg klikket bort i en reklamepause isted, gikk tilbake igjen nå 15 minutter senere så er det faen meg ny reklamepause igjen. Vi i Norge er ikke vant med den massive reklamemengden på amerikansk TV..man sitter mest og irriterer segover det istedet for å faktisk nyte Oscars, føler jeg. Endret 3. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg må også innrømme at jeg har sett svært få av de nominerte filmene. Jeg er i utgangspunktet for treig med å se nyere filmer da jeg er travelt opptatt med å jobbe meg gjennom 130 år filmhistorie Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) Wow, Jennifer Lawrence er hot i dag! Endret 3. mars 2014 av Olum Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Klær og designer-namedropping er visst viktig i USA også. Når begynner prisutdelingen egentlig? Nå snakker jo alle bare om klær. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Helvete til smisking på de der Red Carpet-hostene. Fy faen. Det er så mye småjatt vet du. "WOW so amazing - you look incredible! How, where, when? I love you!" så ser de ut som en hest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå