TheHvidsten Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Er det noen som vet hvem som har rettighetene til Oscar-utdelingen 2014? NRK har vist dette direkte de siste årene, men i år har de ikke rettighetene til dette. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Kilde? Jeg antok at NRK kom til å sende det som alltid. Hvorfor har de ikke rettighetene lenger? Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Kilden er eposten jeg fikk fra NRK når jeg spurte de og svaret kun var: "NRK har dessverre ikke rettighetene til Oscarutdelingen 2014." Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Golden Globes gikk på TV2 Bliss. Skulle tro Oscarutdelingen er vel så attraktiv for TV2? Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hahaha. For en merkelig avgjørelse.Oscarene skal sendes på TV6, kanalen som spesialiserer seg på hjem, enkelte dramaserier, bolig, bakeprogrammer og livsstiltemaer.http://www.seher.no/kjendis/ikke-mer-oscar-p%C3%A5-nrk-69375 http://www.tv6norge.no/program/oscar-utdelingen-2014 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Merkelig avgjørelse ja, da blir det en nedlastet versjon fra bukta dagen etter for min del. Ødelegger i det minste ikke nattesøvnen, men skal holde hardt å holde seg unna av alt av medier fram til jeg har sett showet. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg kommer til å savne NRK-chatten. Det var jo artig.Selv om ekspertpanelet fra Filmpolitiet/P3 var svært lite eksperter på feltet, så vil jeg heller ha det enn Viasat-reklamer proppet på. Og vil de "synce" opp med amerikanerne med reklamesendingene? Altså, med NRK så avbrøt de intervjuet og kuttet rett til Kodak Theatre med en gang Oscar-sendingene kom på. Kommer de til å kjøre standarde Viasat-reklamer på en viss lengde og la det gå over litt av sendingen?Jaja.Jeg skal derimot bli med på visningen som skal være på Nova i Trondheim. Eller, de planlegger ihvertfall å ha det. Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Takk for info! Spørs om jeg ikke ender opp med å laste ned i stedet, enn å satse på at Viasat klarer å synkronisere reklamepausene perfekt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Kan sees også på nett i år her. Muligen noen bedre amerikanske streams, men det er en som funker isåfall vil jeg tro. http://www.tv6play.no/programmer/oscar-utdelingen/363731?autostart=true Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Det er hysterisk mye reklamepauser på den amerikanske sendingen hvertfall, så det er nesten bedre å se det dagen etter fra piratebay. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Har planer om å sitte oppe, så håper bare streamen på tv6 funker greit. Hadde jo forhåpninger om at NRK skulle vise det som de har gjort de siste årene jeg da, først her om dagen jeg fant ut at det var no-go, så litt skuffa over det. Men så lenge tv6 funker så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Regner med at denne tråden blir offisiell for utdelingen, da.Mine predictions for i år ihvertfall: Best Picture: 12 Years a Slave Best Director: Alfonso Cuarón Best Actor: Matthew McConaughey - Dallas Buyers Club Best Actress: Cate Blanchett - Blue Jasmine Best Supporting Actor: Jared Leto - Dallas Buyers Club Best Supporting Actress: Lupita Nyong'o - 12 Years a Slave Best Original Screenplay: Her Best Adapted Screenplay: 12 Years A Slave Best Animated Feature: Frozen Best Foreign Language Film: The Great Beauty Best Documentary Feature: The Square Best Visual Effects: Gravity Best Cinematography: Gravity Best Original Score: Gravity Best Song: Let It Go - Frozen Best Sound Editing: Gravity Best Sound Mixing: Gravity Best Editing: Captain Phillips Best Makeup: Dallas Buyers Club Best Production Design: 12 Years A Slave Best Costume Design: The Great Gatsby Best Documentary Short: The Lady in Number 6: Music Saved My Life Best Live Action Short: Helium Best Animated Short: Get A Horse 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvis man har mulighet for amerikansk ip via Mediahint, Un-block US o.s.v. kan man også se Oscar på den måten. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Bare ikke frøken Bullock vinner er jeg fornøyd i grunn. Men Nebraska må gjerne raske med seg noen priser. Og Her. Her for faen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Gleder meg til utdelinga i natt. Vi får se hvordan TV6 klarer seg. Om de kjører reklame samtidig som i Usa, er det ikke noe problem, men jeg håper vi ikke mister noe av selve showet. Edit: Husker ikke hvordan er gjort tidligere. Er det "pauseunderholdning" på Kodak mens det er amerikanske reklamepauser? Endret 2. mars 2014 av Olum Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) På NRK kjørte de pludreprat med noen "filmeksperter" i studio under reklamepausene og kuttet plutselig tilbake igjen. Endret 2. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 For oss som ikke får sett utdelingen i natt, hva vil være den enkleste/beste måten å få sett det på i morgen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Søke etter Oscars 2014 på piratebay og laste ned hele tv-sendinga. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Tv6 på kveldstid eller... host.. torrent. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Det er alltid noe koselig med norske kommentatorer. Jeg er spent på å se hvordan disse (ukjente) damene klarer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå