mad2003 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har en 3510i men den er jo noe MØKK!!!!!! hater den mobilen Og har tenkt til å kjøpe M55 Men er den noe bedre? hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Den er halvparten så stor, og det er ikke så mange fjortiser som har den. Det er vel gode nok grunner til å kjøpe den? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ville absolutt valgt Siemens m55, den er liten og nett, har så og si samme funksjoner pluss en del småting som bedre polyfoniske ringetoner en 3510i. Hvor mye har tenkt å gi for den? [Offtopic] EnD.R.E: Når det gjelder den signaturen, var det ikke sånn det lød (?): "Å våge er å miste fotfestet ett sekund, å ikke våge er å miste seg selv" -Søren Kierkegaard Måtte bare :wink: [/Offtopic] Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har m55 selv og er meget fornøyd. Du blir avhengig av de lysene på siden, slipepr å skjekke om noen har ringt når den ligger i bilenb, da blinker den jo som ******... Lenke til kommentar
guom Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har M55 selv ja, skjønner ikke hvor folk klager på at den er trieg på mld-skriving, jeg mener at den slett ikke er så verst. Lysene på siden er jo rett og slett bare bonus i tillegg. Lenke til kommentar
awt Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Gå for M55, det er en meget bra telefon, og har aldri hatt noe problemer med den. Også mye lettere å få tak i gratis spill, bakgrunner, ringetoner, themes o.l. til M55 (gjelder forsåvidt alle siemens telefoner) også. Lysene var jeg litt skeptiske til før jeg kjøpte den, følte det ble for "fjortiss" men de er geniale, slipper å se på mobilen om du har fått melding, bare ser om lysene blinker Lenke til kommentar
Tiddelidei Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har en m55 eg og. Er veldig godt nøgd med den. Det einaste minuset er at skjermen på min iallfall gjengjev kvitt temmeleg dårleg. Det er oransje toner i kvitfargen tykkjer eg. Andre som har same problemet? Ellers er displayet veldig bra, iallefall sammenligna med 3510i og t310 som er konkurenter. Ringetonane er dessutan bedre enn på begge dei. Alt i alt en telefon å anbefale med masse minne(1,87mb)! Lenke til kommentar
awt Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ser ikke noe oransje toner i min... men synes skjermen kunne vært litt bedre på bilder. Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har òg M55. Datakabel er eit must. Konverterte ei vanleg mp3 fil til waw som eg no brukar som ringetone. Minus: den eine ringetonen tar 900KB av dei 1.87 MB tilgjengeleg på tlf. Ellers er vel LG 5300 eit alternativ. Berre synd dei ikkje har den oppgraderte 5300i på Komplett! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Folkens.. Dere kan jo skru av lysene, da.... Lenke til kommentar
ojb Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har nettopp kjøpt meg en m55, og skal skaffe kabel. (vet noen hvor man kan få tak i en, og hvor mye den koster?) Foreløbig er jeg ganske fornøyd. Er enig i at det blir litt "oransje toner", men det blir borte når man skitfer fargeskjema. Synes også at knappene kune vært bedre, men det blir jeg nok vant til. Den er kanskje lit treg av og til Den har verken IR eller bluetooth(?) Grei mobil i forhold til prisen ihvertfal. Og så er den jo j*vlig stilig da :wink: PS. Noen som vet hva "hullet" bak er? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Ta i betraktning at 3510i er mye eldre da. En mer fair opponent er vel 3100. Bedre display, blinker som et blålys når noen ringer +++ Lenke til kommentar
awt Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 "hullet" er utgang for ekstern antenne... eller hvis du mente de to små oppforbi batterilokket, er det for å henge snor i... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 [Offtopic] EnD.R.E: Når det gjelder den signaturen, var det ikke sånn det lød (?): "Å våge er å miste fotfestet ett sekund, å ikke våge er å miste seg selv" -Søren Kierkegaard Måtte bare :wink: [/Offtopic] Hæ? Forklar den takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå