Gå til innhold

M55 mot 3510i....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville absolutt valgt Siemens m55, den er liten og nett, har så og si samme funksjoner pluss en del småting som bedre polyfoniske ringetoner en 3510i.

Hvor mye har tenkt å gi for den?

[Offtopic]

EnD.R.E: Når det gjelder den signaturen, var det ikke sånn det lød (?):

"Å våge er å miste fotfestet ett sekund, å ikke våge er å miste seg selv" -Søren Kierkegaard

Måtte bare :wink:

[/Offtopic]

Lenke til kommentar

Gå for M55, det er en meget bra telefon, og har aldri hatt noe problemer med den. Også mye lettere å få tak i gratis spill, bakgrunner, ringetoner, themes o.l. til M55 (gjelder forsåvidt alle siemens telefoner) også.

Lysene var jeg litt skeptiske til før jeg kjøpte den, følte det ble for "fjortiss" men de er geniale, slipper å se på mobilen om du har fått melding, bare ser om lysene blinker :)

Lenke til kommentar

Har en m55 eg og. Er veldig godt nøgd med den. Det einaste minuset er at skjermen på min iallfall gjengjev kvitt temmeleg dårleg. Det er oransje toner i kvitfargen tykkjer eg. Andre som har same problemet? Ellers er displayet veldig bra, iallefall sammenligna med 3510i og t310 som er konkurenter. Ringetonane er dessutan bedre enn på begge dei. Alt i alt en telefon å anbefale med masse minne(1,87mb)!

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg en m55, og skal skaffe kabel. (vet noen hvor man kan få tak i en, og hvor mye den koster?)

Foreløbig er jeg ganske fornøyd. Er enig i at det blir litt "oransje toner", men det blir borte når man skitfer fargeskjema.

Synes også at knappene kune vært bedre, men det blir jeg nok vant til. Den er kanskje lit treg av og til :shrug:

Den har verken IR eller bluetooth(?)

Grei mobil i forhold til prisen ihvertfal. Og så er den jo j*vlig stilig da :wink:

PS. Noen som vet hva "hullet" bak er?

Lenke til kommentar

[Offtopic]  

EnD.R.E: Når det gjelder den signaturen, var det ikke sånn det lød (?):  

"Å våge er å miste fotfestet ett sekund, å ikke våge er å miste seg selv" -Søren Kierkegaard

Måtte bare  :wink:  

[/Offtopic]

Hæ? Forklar den takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...