Netrum Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har bare spilt tutorialen sålangt. Spillet er ikke noe for meg. Blir nok ikke å kjøpte titanfall nei. Grafikken var pen da. Det skal de ha. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Meh!, Holder meg til PlanetSide 2 siden 6 vs 6 er så kjedli Bigger is better Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Betakey lå i innboksen min, så blir en bra kveld her Håper bare så inderlig at dette spillet lever opp til mine forventninger. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har bare spilt tutorialen sålangt. Spillet er ikke noe for meg. Blir nok ikke å kjøpte titanfall nei. Grafikken var pen da. Det skal de ha. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Trengte ikke spille mere før eg forstod at eg har gjort alt dette før. Det er ingenting nytt i titanfall eg ikke har sett mange ganger. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Det er så trist at spillet kommer uten uoffisielle servere. Jeg har bitt meg merke i at dette begynner å bli en trend. Dette er negativt av flere grunner og de henger i stor grad sammen: Meget begrensede muligheter for å få til særegne server-miljø hvor folk gjenkjenner hverandre og kommunikasjon og konkurranse føles meningsfull. Ingen mulighet for mods. Det vil rett og slett ikke eksistere servermods hvis ikke EA lager dem selv. Tenk på hvor mange av dagens spill som har sitt utspring fra diverse mods. Begrenset levetid. Fordi det ikke finnes servermiljøer eller mods blir den eneste motivasjonen for å spille selve gameplayet. Når folk blir lei vil det etter hvert bli vanskelig for matchmakeren å finne noen å spille med uten for mye latency. Dette vil gjøre at enda flere slutter igjen. Fare for kunstig begrenset levetid. Siden eierne av spillet har full kontroll over det eneste alternativet for servere kan de når som helst legge dem ned når det ikke lenger er økonomisk fordelaktig og/eller når et nytt spill skal lanseres. Siden privatpersoner ikke kan sette opp servere vil dermed spillet være dødt for all fremtid. Jeg velger derfor å boikotte forbrukerfiendtlige tiltak som dette og jeg oppfordrer alle som er urolige over fremtiden til slike spill til å gjøre det samme. Som jeg skulle sagt det selv. Er 100% enig. Bare ta en titt på det orginale Counter-Strike som lever fortsatt, og det kom ut i 1999(?) som en mod. Riktignok ikke like stort som før, men det kan Valve takke seg selv for som drepte sitt eget spill. Vi forbrukere skal tydeligvis ikke eie noe lenger. Endret 14. februar 2014 av fluks1 Lenke til kommentar
bull75 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 ligger åpent på Xbox one trenger ikke betakey.. prøvd det i helgen og det er definitivt levd opp til forventningene. klarte nesten ikke å legge det fra meg i helgen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Syntes det var overraskende kjekt. Rammeverket med XP og unlocks og blabla er ganske slitent nå, men vertikalitet og høyere fart gir det et snev av UT/Quake-følelse, mens mechs jo alltid er morsomt. De har selvsagt skutt seg selv i foten med å gjøre det Microsoft-eksklusivt, men jeg håper det lever på PC en stund. Lenke til kommentar
Ex86 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Sykeste spillet 10/10 fra meg! Storkost meg med beta hele helgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå