Arodem Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Påmelding til testing av Xbox One- og Windows-versjonen er åpen nå.Titanfall-betaen sparkes i gang til helgen Lenke til kommentar
Jext Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Håper så inderlig på betakey. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Logg inn på Origin ja... tviler på at Titanfall er bra nok til at jeg gidder det. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hva slags problemer er det folk har med Origin? Har brukt det siden BF3 var nytt og synes nå hverken det er tungvindt eller dårlig. 5 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det er inn å hate EA og alt de har og rører. Har hatt Origin i flere år nå (BF3 beta og SWTOR beta) Og har hatt null problemer med det, litt ustabilt i starten, men kommet seg veldig nå! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Link til påmelding for Beta, siden dette åpenbart var vanskelig å få med i artikkel... http://www.titanfall.com/beta Lenke til kommentar
Eddikken Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hva slags problemer er det folk har med Origin? Har brukt det siden BF3 var nytt og synes nå hverken det er tungvindt eller dårlig. Er nok det at folk vil mye heller ha alt på steam istedet for å måtte ha oppe 2 programmer. Også har det nok litt med at det er EA 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Var det jeg regnet med... Uansett, satser på å få testet Titanfall.. Selv ble jeg positivt overrasket over at det var 6vs6+boter istedenfor 12vs12 clusterf*ck. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Påmeldt! Håper jeg blir en av de heldige utvalgte Origin synst jeg ikke er noe betydelig problem med, bruker det jo på de spillene jeg må, og virker som en god å stabil tjeneste, i tilleg trøbler den ikke så mye med å få steam overlay til å kjøre over. Ubisoft sin Uplay derimot, det er en helt grusom tjeneste! Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Link til påmelding for Beta, siden dette åpenbart var vanskelig å få med i artikkel... http://www.titanfall.com/beta Heisann! Jeg hadde tenkt å legge inn en lenke før publisering over "melde seg på en betatest av spillet", men glemte det. Beklager så meget. Det var ikke vanskelig å gjøre, men en ren forglemmelse. Lenke til kommentar
lonix Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg planlegger og spille titanfall på xbox one 11. Mars Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hadde lyst til å spille det helt til jeg fant ut at det er EA og at jeg trenger Origin, ain't happening. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Levert inn søknad på både XBO og PC. Krysse fingrer å tær på en invite.... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hadde lyst til å spille det helt til jeg fant ut at det er EA og at jeg trenger Origin, ain't happening. Tar nå ikke mange minuttene å ordne en Origin konto. Har nå meldt meg på å håper spillet lever opp til forventningene mine. Sett litt klipp på Youtube allerede å spillet ser veldig bra ut. Kanskje det til og med kan bli den store arvtageren til BF4? Lenke til kommentar
-SG-Harringen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Ingen problemer med Origin, men uPlay kan ta seg en bolle. Men, er det bare meg, eller føles det litt rart at et spill basert på Source-engine ligger hos EAs Origin og ikke hos Valves Steam? Ikke det at det var gitt, det bare føles rart . Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Du kan vinne keys her og begynne å spille allerde nå Lenke til kommentar
Behram Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Det er så trist at spillet kommer uten uoffisielle servere. Jeg har bitt meg merke i at dette begynner å bli en trend. Dette er negativt av flere grunner og de henger i stor grad sammen: Meget begrensede muligheter for å få til særegne server-miljø hvor folk gjenkjenner hverandre og kommunikasjon og konkurranse føles meningsfull. Ingen mulighet for mods. Det vil rett og slett ikke eksistere servermods hvis ikke EA lager dem selv. Tenk på hvor mange av dagens spill som har sitt utspring fra diverse mods. Begrenset levetid. Fordi det ikke finnes servermiljøer eller mods blir den eneste motivasjonen for å spille selve gameplayet. Når folk blir lei vil det etter hvert bli vanskelig for matchmakeren å finne noen å spille med uten for mye latency. Dette vil gjøre at enda flere slutter igjen. Fare for kunstig begrenset levetid. Siden eierne av spillet har full kontroll over det eneste alternativet for servere kan de når som helst legge dem ned når det ikke lenger er økonomisk fordelaktig og/eller når et nytt spill skal lanseres. Siden privatpersoner ikke kan sette opp servere vil dermed spillet være dødt for all fremtid. Jeg velger derfor å boikotte forbrukerfiendtlige tiltak som dette og jeg oppfordrer alle som er urolige over fremtiden til slike spill til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Yes, det lå en beta key i innboksen i dag . Kan bli morro å teste ut dette spillet her. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Beta key på meg med ! dette blir en artig helg ! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Hvis noe har fått feil nøkkel: https://twitter.com/_Jiggsy/status/434244398474227712 Fikk min PC nøkkel tidligere i dag. Tester i kveld hvis det er håp om å klare å logge på serverne Edit: idiotiske url som ikke viste. Endret 14. februar 2014 av Saapa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå