AllFather Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hjelper ikke å stille med et lag på denne måten når Fulham spiller 8-1-1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Dårlig kampplan av Rodgers, definitivt. Trenger forandringer til pause, om ikke før. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Spurs leder borte mot Newcastle, bare for å gjøre tragedien komplett. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Kolo Toure gjør sitt beste for å ødelegge for Liverpool igjen... Det absolutt siste man trenger er å lage SELVMÅL mot et lag som allerede fra før vet kommer til å ha alle mann på 12m etter å ha tatt ledelsen. Takk, Kolo. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 FY FAEN FOR EN PASNING STEVIE!!!!!!!!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 JAAAAA FOR EN SYYYK PASNING AV CAPTAIN FANTASTIC Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) <3 Fy faen Endret 12. februar 2014 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
sector Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Storflaut spør du meg.. Gutta må våkne opp Og der våknet de, hehe!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Det er en av de fineste stikkerne jeg har sett, og Sturridge har faen meg blitt en spiss i verdensklasse. Endret 12. februar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
wampster Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Storflaut spør du meg.. Gutta må våkne opp Og der våknet de, hehe!! Tja. Resultatet er bedre, men de har ikke helt våkna enda etter min mening. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Moro den gratulasjonen Stevie G gjør der. Var litt; "halve målet er mitt". NB! Flanaghan - må drilles i innlegg, seriøst møkk på det Toure - Må erstattes til sommeren av Ilori, og Agger fra neste kamp Skrtel - Må erstattes av Sakho ved første anledning Coutinho - må på skuddtrening hos Gerrard/Suarez Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Nå våkner de! Fortsett med veggspillet utenfor 16, det er de jævlig gode på. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Moro den gratulasjonen Stevie G gjør der. Var litt; "halve målet er mitt". NB! Flanaghan - må drilles i innlegg, seriøst møkk på det Toure - Må erstattes til sommeren av Ilori, og Agger fra neste kamp Skrtel - Må erstattes av Sakho ved første anledning Coutinho - må på skuddtrening hos Gerrard/Suarez Enig, bortsett fra at jeg mener at Skrtel har vært god i det siste, ikke kun pga målene. Agger og Skrtel mot Arsenal håper jeg. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Moro den gratulasjonen Stevie G gjør der. Var litt; "halve målet er mitt". NB! Flanaghan - må drilles i innlegg, seriøst møkk på det Toure - Må erstattes ASAP av hvemsomhelst ! Skrtel - Må erstattes av Sakho ved første anledning Coutinho - må på skuddtrening hos Gerrard/Suarez Enig. Skrtel må også slutte å rive av folk skjorta ved mange anledninger Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 En Hollywood-ball med adresee fra kapteinen, gitt. Temmelig skral førsteomgang, dog. Det oser ikke selvtillit av Skrtel og Toure. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Håper et helt annet lag enn dette kommer ut av garderoben igjen..! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Savner Enrique ass. Er så drøyt mye bedre på innlegg enn de andre backene vi har. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Enrique er en del hakk bedre enn Cisshoko ja, på tide at han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå