Gå til innhold

USAs «Iron Man»-lignende drakt har blitt godkjent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hms ja. noe feig utvikling.

Våpner som sikter for dem (aimbot) og nå denne drakten som gjør dem "udødlige" mot skudd.

Lurer på hva neste utvikling blir når "begge parter" har samme utstyr. :p Små EMP-bomber blir vel populært.

Det er ikke feigt, men fornuftig å ta vare på sitt lands unge. Shit, det er ikke våre unge, så litt pels og like klubber bør de gå for. Alle land ville tatt i bruk en slik uniform for sitt militær om det var de som invisterte og utviklet uniformen, kanskje det blir litt spin-off til oss ufeige også, som internet, Gore-tex, GPS osv

Lenke til kommentar

Hms ja. noe feig utvikling.

Våpner som sikter for dem (aimbot) og nå denne drakten som gjør dem "udødlige" mot skudd.

Lurer på hva neste utvikling blir når "begge parter" har samme utstyr. :p Små EMP-bomber blir vel populært.

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. xD "Våpner", "udødlige mot skudd"? Jeg pleier ikke å leke grammatikknazi, men "våpen" og "skuddsikker" er vel mer korrekt. xD

Uansett, våpen som sikter selv har dem lite av. Dem har en skarpskytter rifle som sikrer treff på første skudd, da den måler avstand, vind etc.

Jeg er i hovedsak ingen fan av denne fordi jeg syns den var begredelig stygg.

Såkalte grammatikknazier bør forøvrig unngå å bruke "dem" når de mener "de", og det kan også være en fordel å skrive "skarpskytterrifle" i ett ord. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ut som rent oppspinn og noe fra hollywood.

Dragonskin skulle være "da best armor eva" helt til den floppet i militære tester og viste seg å være underlegen vanlige III eller IV plater.

Mens vi er inne på drager og slikt;

Talos guide you.

(Du vet du har spilt for mye når...)

Hahah. Fantastisk innspill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...