Marlos67 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Haha ja omp9.. Folk blir sikkert snart lei av det (forhåpentligvis), siden de innser at det ikke kommer flere oppdateringer.. For å være ærlig blir jeg helt gal av alle lydene i spillet for de som spiller har jo selfølgelig fult volum -.- Jaja.. Nett som alle andre avhengighets skapende spill, blir man lei en dag Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hørte på radioen isted at utvikler dro inn 300000kr i døgnet på dette spillet så det var tydeligvis et populært spill. Hvorfor man trekker et produkt som er en slik gullgruve fra markedet er strengt tatt helt uforståelig. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Hvor mange laster ned spillet fra Piratebay og selger telefonen etterpå? Folk er lettlurte.. Dette er Abandonware hvor utviklern har gitt faen pga. sær atiatisk kultur relatert depresjon, han bryr seg hvertfall om piratkopiering. Endret 14. februar 2014 av Svedge Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det er sikkert mange som selger Flappy Bird telefoner, men det er ingen som kjøper. "Feberen" rammer bare de som tror det er ville nok tilstander til å kunne selge et gratis spill for store summer. Lenke til kommentar
Johntyles Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Søk etter vladibird på Google. Du vil ikke bli skuffet. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg veit jaggu ikke helt jeg. Det lå en telefon ute med spillet som hadde fått over 90 bud og prisen var oppe i 94000USD. Det er mange dumme mennesker der ute og det skal man ikke undervurdere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg