Nykz Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg er kanskje ikke den jenta som driver med pc spill å sånn. Men jeg tenkte jeg skulle teste ut LoL siden kjæresten min er helt avhengig av det. Nå for øyeblikket som jeg skriver dette holder det på å laste ned. men kan noen forklare meg meningen med dette spillet? og om det er veldig vanskelig å skjønne det når man kommer igang? hihi Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hvorfor ikke be han hjelpe deg, hvis han er superhekta? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Denne guiden er kanskje til hjelp: http://www.gamer.no/artikler/seerguide-til-league-of-legends/137748 Lenke til kommentar
Nykz Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Hvorfor ikke be han hjelpe deg, hvis han er superhekta? Haha, jo han skal hjelpe meg han også. Men er ikke så lett når jeg er sta og ville spille nå og han er på skolen :-) Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Meningen med LoL er det samme som Dota2, ta fienden sin throne, men LoL er veldig mye enklere og mer newbie-fokusert så det skulle ikke være no problem. TLDR: Nei det er ikke vanskelig, det er faktisk det letteste å skjønne av alle dota-lignende games. 1 Lenke til kommentar
Nykz Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Tusentakk for svar! har begynt å skjønne det litt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå