Swafty Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tv2 Hjelper deg har ALTID hatt dårlige tester! De kan iallfall ingenting om mobilkamera, vis det så hadde N3650 vært med! 8) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 enig med deg der tommi... nokia 3650 har en av markedets beste kameraer... vet ikke hva dere synes men ¨når jeg ser en test på tv2 hjelper deg så får jeg inntrykket av at den er laget av en gruppe 90 åringer.... Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det kan jo hende at TV2 hjelper deg bare tester mobiler man får plass til i lomma, det forklarer i hvertfall at p800 og 3650 ikke var med:P Særiøst, man må jo nesten gå med en feminin liten veske for å ha med seg de mursteinene. Det kan jo også hende at de bare ville teste telefone med ordentlig mms og ikke leketøys mmsen til nokia. Eller kanskje de ikke klarte å behandle en trykkfølsom skjer og det litt orginale tasteoppsettet til 3650 (mest sannsynlig egentlig). Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 TV2 testa i hovedsak ikke kameraene, men MOBILENE! .. Hvis folket tar seg bryet med å besøke tv2.no, så ser man at kriteriene i testen var følgende: Størrelse og vekt. Brukervennlighet. Funksjoner. Pris. ( http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjelperdeg...ticle144217.ece ) Testen er forøvrig (som vanlig) gjort av dinside. Det er jo viden kjent at mobil-kameraer ikke funker til noe annet enn i mailer og på enkle nettsider... Så den som kjøper den mobilen som har best kamera - bare for å ha et kamera - må være ganske skrudd i huet.. Testen er utført for de som vil kjøpe seg en bra MMS-telefon I DAG... dvs, den tar (selvfølgelig) ikke hensyn til mobiler som kommer om 1-3 måneder... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 *lol* hvis t610 vant i testen i selveste tv2 hjelper deg, da er det virkelig en kongemobil.. yeah right.. Har jeg ikke sagt heller, jeg hadde jo et " " når jeg skrev tv2 hjelper deg. MEN det skal jo sies at dette ikke er den første testen den har vunnet.Har vunnet flere tester, samt scoret høyt på enkelt tester. Tv2 Hjelper deg har ALTID hatt dårlige tester! De kan iallfall ingenting om mobilkamera, vis det så hadde N3650 vært med! 8) Tv2 tester så å si ALDRI produkter selv. Er som regel noen "eksperter" for ulike produkter. Tv2 tar med bare en liten del av hele testen. Derfor blir hele dritten framstilt helt jalla på tv2. De har dårlig tid osv.Hele testen finner man som regel på siden/bladet til dem som har testet. 3650 synes jeg er for stor og utdatert. Lenke til kommentar
beh Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det er helt riktig, det er DinSide som har testet mobilene for tv2 hjelper deg. Problemet er at de har ikke satt opp en egen test, men de har burkt de testene som de har gjort gjennom de siste månedene. Se selv her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=32272 Selv synes jeg ikke testen er så ille for de som ikke er særlig intressert i mobiler. Ola Nordmann flyr ikke rundt på allverdens mobilsider eller kjøper masse blader. Det virker om om de fleste ikke leser en masse tester før de kjøper sin mobil (dette kan jo være fordia t de fleste kjøper Nokia uansett da...). Uansett så er ikke T610 et dårlig kjøp, jeg syens det er litt rart at de ikke like ST55 i det heletatt. Men jeg hadde nok heller sett at de faktisk satte opp en skikkelig test, om vi visste at det var testene som allerede lå på dinside.no kunne vi jo spart oss å se på tv2 hjelper deg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 3650 synes jeg er for stor og utdatert. Stor: Det kan forstås. Den er ikke blant de minste telefonene nei. Utdatert: HÆÆÆ??? Hva med en begrunnelse? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det var ein ting til som forundra meg i den testen, og det var dei oppgitte prisane.Det stod f.eks at 3100 kosta 2700. Sjølve mobilen koster ca 1900 og kameraet koster vel da ca 700-800. Da burde dei også oppgitt prisen til m55 med kamera og ikkje uten kamera som dei gjorde. Det stod også at t610 kosta 3300 men den kan du få for 2870 på mpx. 6100 hadde dei også sett ein latterleg høg pris på. villedande test. men men... Rart at det var dinside.no som samarbeidda med dei, eg trudde dei var seriøse Helt enig! På nokia 6100 så hadde de oppgitt en pris på 3500! Hvor i hel*** fikk de den prisen fra? dyremobiler.no? En SE610 koster jo mer enn 6100, så jeg syns test resultatet ble satt på helt feil grunnlag ettersom 6100 fikk et ganske stort minus pga. prisen! SE610 er sikkert en bra mobil det, men jeg syns alikevel testen var totalt latterlig. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 3650 synes jeg er for stor og utdatert. Stor: Det kan forstås. Den er ikke blant de minste telefonene nei. Utdatert: HÆÆÆ??? Hva med en begrunnelse? Stor=utdatert Det heter ikke "Den er ikke blant de minste telefonene nei." men "Den er blandt de største ja, om ikke den største". Nei, fra spøk til alvor: Synes at 3650 har vært i evigheter på markedet. Så jeg trodde den var litt utdatert, men med et par sekunds research, så viste det seg at den hadde det "meste" av teknologien man trenger. Men når jeg har sett denne mobilen i virkeligheten, har jeg bare tenkt, huff, stakkar man, hva får deg til å kjøpe en slik mobil, er jo så ufattelig stor! Utelukket bare pågrunn av utseendet dessverre. Sikkert en bra mobil så lenge den fungerer, men jeg har nok ikke kommet til å brukt den om jeg har fått den slengt etter meg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå