Gå til innhold

Spillmobil med bra kamera og minst 1GB RAM til maks 3000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japp, Xperia Z er for øyeblikket den sterkeste under 3 000,-

Neste steg er rundt 3 310,- og da får du en toppspekket telefon med Snapdragon 800, som da er for øyeblikket blant de heftigste mobil-prosessorene du får per dags dato.

https://prisguiden.no/produkt/lg-nexus-5-16gb-195375

Operativsystem: Android 4.4 (KitKat)

Prosessorhastighet: 2,3Ghz

Prosessortype: Snapdragon 800 (m/Adreno 330)

RAM: 2,0GB

Men jeg vil si at Xperia Z er et godt alternativ, selv om Nexus 5 er desidert bedre spesifikasjoner for pengene. Om du ikke kan strekke deg, så er Xperia Z en kjempetelefon.

Endret av Rax
Lenke til kommentar

Japp, Xperia Z er for øyeblikket den sterkeste under 3 000,-

Neste steg er rundt 3 310,- og da får du en toppspekket telefon med Snapdragon 800, som da er for øyeblikket blant de heftigste mobil-prosessorene du får per dags dato.

https://prisguiden.no/produkt/lg-nexus-5-16gb-195375

Operativsystem: Android 4.4 (KitKat)

Prosessorhastighet: 2,3Ghz

Prosessortype: Snapdragon 800 (m/Adreno 330)

RAM: 2,0GB

Men jeg vil si at Xperia Z er et godt alternativ, selv om Nexus 5 er desidert bedre spesifikasjoner for pengene. Om du ikke kan strekke deg, så er Xperia Z en kjempetelefon.

Jeg driver på med akkurat det samme. Ser ut til at jeg ender opp med Xperia Z, muligens Z1. Men ser ikke helt om den er verdt de ekstra høvdingene.

Lenke til kommentar

Etter min mening kommer det helt an på hva du trenger. Om du gir blaffen i et utmerket kamera eller at telefonen er vanntett vil nok LG G2 eller Nexus 5 være et bedre kjøp fremfor Xperia Z1. Kameraet på disse to er dessuten godt nok for de fleste.

Xperia Z er masse telefon for pengene, men med G2/Nexus 5 betaler du ikke så mye ekstra for å få dagens beste SoC.

Xperia Z1 er den desidert beste telefonen på markedet, men ikke alle av oss har bruk for den tenker jeg...

Lenke til kommentar

Vanskelig å si hva som er det beste, men at den topper en del lister er det generelle inntrykket jeg har fått. Jeg har fått prøve den også, og jeg kan bare sammenlikne den med Nexus 5 ettersom at det er hovedtelefonen min nå (og den er selvfølgelig bedre på flere måter)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...