Gå til innhold

Catalyst 3.8 ute.. o/


radix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men..  Det kommer..

 

 

svart hvitt i spill, akkurat det vi trengte

 

når kommer lommelykten drevet av solceller? gleder meg hvertfall

Lenke til kommentar
Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men..  Det kommer..

 

 

svart hvitt i spill, akkurat det vi trengte

 

når kommer lommelykten drevet av solceller? gleder meg hvertfall

 

:lol: denne går til gullkorn :lol:

Lenke til kommentar
Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men..  Det kommer..

 

 

svart hvitt i spill, akkurat det vi trengte

 

når kommer lommelykten drevet av solceller? gleder meg hvertfall

 

det var faktisk ikke en dum ide,

tenk om de hadde gjort om hele lykta innvendig innenfor lyktglasset til solpanel av en eller annen type, sånn at lommelykta ladet like fort som den brukte... den som hadde funnet opp noe så effektivt solpanel kunne blitt rik og kjøpt mange hardware deler!

 

:yes::woot:

Lenke til kommentar
Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men..  Det kommer..

 

 

svart hvitt i spill, akkurat det vi trengte

 

når kommer lommelykten drevet av solceller? gleder meg hvertfall

 

det var faktisk ikke en dum ide,

tenk om de hadde gjort om hele lykta innvendig innenfor lyktglasset til solpanel av en eller annen type, sånn at lommelykta ladet like fort som den brukte... den som hadde funnet opp noe så effektivt solpanel kunne blitt rik og kjøpt mange hardware deler!

 

:yes::woot:

 

Også kalt en evighetsmaskin...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...