radix Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 http://ati.com/support/drivers/winxp/radeo...roductsXPdriver Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 vet det kom ut 5 på 9 har lastet Lenke til kommentar
radix Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Tror jeg postet nyheten først (gi meg et liv.. ) Har 2 minutter igjen.. Så skal det testes.. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nettopp lastet den ned nå Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 slenger meg på bølgen av de som forteller hvor mye de har igjen og om de har lastet ned: jeg og sånn ut av nysgjerrighet hva er poenget? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ser jo bra ut dette. Håper den er stabil og uten bugs Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 sånn ut av nysgjerrighet hva er poenget? Godt spørsmål. Jeg pleier å laste ned selv, men jeg merker ikke en dritt forskjell! Lenke til kommentar
radix Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men.. Det kommer.. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men.. Det kommer.. svart hvitt i spill, akkurat det vi trengte når kommer lommelykten drevet av solceller? gleder meg hvertfall Lenke til kommentar
radix Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Fant forresten et review for de som er interresserte.. http://www.driverheaven.net/reviews/cat_38/index.htm Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men.. Det kommer.. svart hvitt i spill, akkurat det vi trengte når kommer lommelykten drevet av solceller? gleder meg hvertfall denne går til gullkorn Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Lastet ned og installert. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva mer enn svart/hvitt er nytt? er ikke akkurat det jeg trenger da men Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva mer enn svart/hvitt er nytt? er ikke akkurat det jeg trenger da men Det er bare det. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men.. Det kommer.. svart hvitt i spill, akkurat det vi trengte når kommer lommelykten drevet av solceller? gleder meg hvertfall det var faktisk ikke en dum ide, tenk om de hadde gjort om hele lykta innvendig innenfor lyktglasset til solpanel av en eller annen type, sånn at lommelykta ladet like fort som den brukte... den som hadde funnet opp noe så effektivt solpanel kunne blitt rik og kjøpt mange hardware deler! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva mer enn svart/hvitt er nytt? er ikke akkurat det jeg trenger da men Her er en god gjennomgang/test av Catalyst 3.8. Der kan du se hva som er nytt: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1900 Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva mer enn svart/hvitt er nytt? er ikke akkurat det jeg trenger da men Her er en god gjennomgang/test av Catalyst 3.8. Der kan du se hva som er nytt: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1900 Takk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Grunnen til at denne driver-releasen er så hypet, er at det er kommet en del nye funksjoner.. Last ned så får du se selv... Et eksempel er svart-hvitt i spill.. Har ikke testet enda men.. Det kommer.. svart hvitt i spill, akkurat det vi trengte når kommer lommelykten drevet av solceller? gleder meg hvertfall det var faktisk ikke en dum ide, tenk om de hadde gjort om hele lykta innvendig innenfor lyktglasset til solpanel av en eller annen type, sånn at lommelykta ladet like fort som den brukte... den som hadde funnet opp noe så effektivt solpanel kunne blitt rik og kjøpt mange hardware deler! Også kalt en evighetsmaskin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå