alt Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 sitter her med et Radeon 9800pro fra hercules. syns gpu vifta blåser ikke noen ting i det hele tatt. hva er annbefalt av ny vifte? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kjølinga til hercules er no vel meir enn bra nok vel? Iallefall klarer /me seg fint med den Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Enig med at orginal kjøleren holder i massevis. Om du da ikke overklokker noe veldig, eller har ett gloheit kabinett da. Kabinett vifte i døra som blåser på skjermkort? Evt lage en trakt som styrer luft utenfra og rett til gpukjøleren til kortet. Etter jeg har lest rundt omkring så er kjøle løsningen til Hercules kortet bedre enn Saphire, ATI og andre Radeon 9800 pro leverandører. (sikker ikke alle, for det finnes alltid noen som spesialsyr løsninger da) hehe Men Hercules orginal kjøleren med vifte skal nok holde for de fleste. Jeg har aldri hatt problem med mitt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå